    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Date: Sun, 22 May 2011 21:57:55 +0200

    W dniu 21.05.2011 10:21, Andy Niwiński pisze:

    > A co nas obchodzi, że Twój Vaterland cie nie chce spissać. My z Polskim
    > Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

    Jakieś pan taki szprytny, panie jarosławie, to pan odłącz Śląsk od
    Wszechpolski i będziesz pan miał to co lubisz. Zresztą, skąd pan wiesz,
    żem nie jest tu na śląsku oddelegowanym ramieniem Piss? Albo możem po
    pijaku granicę z Sosnowcem przekroczył nielegalnie i teraz nie mam jak
    wrócić bo paszport zaginął?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek