    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Date: Sun, 22 May 2011 21:51:31 +0200

    W dniu 21.05.2011 11:45, Maciek pisze:
    > Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś.

    tak, i pytam tak sobie dla jaj.

    > Nie było żadnego linku
    > aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
    > reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
    > wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis.

    Niestety ponowne logowanie się pojawiało mi komunikat, że konto
    nieaktywne. Nie pokażę zrzutu ekranu, bo obecnie już mam komunikat, że
    minęło 14 dni i mam spadać. Ale próba zalogowania się na konto właśnie
    tak głosiła, więc wnioskowałem z tego, że nie dostałem mejla
    aktywacyjnego. Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
    aktywacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek