  • 1. Data: 2011-05-20 14:05:45
    Temat: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową...
    Od: mi <m...@o...pl>

    "ABW w mieszkaniu właściciela satyrycznej strony internetowej o prezydencie"
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/371457,ABW-w-
    mieszkaniu-wlasciciela-satyrycznej-strony-internetow
    ej-o-prezydencie

    Proszę zwrócić uwagę, że w proceder ścigania knąbrnego obywatela nie
    została zaangażowana policja kryminalna tylko polityczna ABW,
    spadkobierczyni kolejno UOP, SB i UB. No to zdrówko prawie-hrabiego
    Bronka Bula-Komorowskiego... ze spalonych WSI!

    Gwoli przypomnienia naiwnym:
    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/46414
    4,polskie_sluzby_sa_europejskimi_liderami_w_inwigila
    cji_obywateli.html
    http://wyborcza.pl/1,75478,8634123,Milion_billingow.
    html

    To jak to jest z tą "naszą młodą demokracją" i "wolnością"? :)

  • 2. Data: 2011-05-20 14:18:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    Co ważne dyspozycyjna ABW siedziała cicho, gdy znieważano publicznie
    poprzedniego prezydenta.

    Dlatego nie ma co kryć - to jest działanie polityczne. I naiwnością jest
    wiara w brednie o ochronie prawa. Jak to w II PRL ochrona prawa ma
    charakter wybitnie wybiórczy.

  • 3. Data: 2011-05-20 16:34:57
    Od: "dK" <c...@c...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    html

    > To jak to jest z tą "naszą młodą demokracją" i "wolnością"? :)

    Art. 135. § 2. OBOWIĄZUJCEGO kodeksu karnego - Kto publicznie znieważa
    Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, podlega karze pozbawienia wolności do
    lat 3.

    dK

  • 4. Data: 2011-05-20 16:52:20
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 20.05.2011 18:34, dK wrote:
    > Art. 135. § 2. OBOWIĄZUJCEGO kodeksu karnego - Kto publicznie znieważa
    > Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, podlega karze pozbawienia wolności
    > do lat 3.

    Jakoś czasowo nie obowiązywał w latach 2005-2010, a szczególnie do 2007
    r. Wystarczy podać pierwszy z brzega przykład - spieprzajdziadu.com.

    Podtrzymuję tezę o wybiórczym stosowaniu prawa w II PRL i politycznym
    charakterze sprawy. Poza tym świetnie o II PRL świadczy fakt, że blogera
    z kk ściga służba specjalna a nie policja.

  • 5. Data: 2011-05-20 17:22:33
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 18:52, mi pisze:

    > Jakoś czasowo nie obowiązywał w latach 2005-2010, a szczególnie do 2007
    > r. Wystarczy podać pierwszy z brzega przykład - spieprzajdziadu.com.

    http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?titl
    e=Hubert_H.

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-05-20 17:22:43
    Od: "dK" <c...@c...pl>

> [...]
    > charakterze sprawy. Poza tym świetnie o II PRL świadczy fakt, że blogera z
    > kk ściga służba specjalna a nie policja.

    A niejaki Hubert??

    dK

  • 7. Data: 2011-05-20 17:34:09
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dK" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A niejaki Hubert??

    http://www.wprost.pl/ar/98335/

    - pomijając już nawet różnicę między zwyzywaniem od chujów prezydenta a
    internetową stroną satyryczną.

    Romik

  • 8. Data: 2011-05-20 17:42:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 19:34, Romik pisze:

    > http://www.wprost.pl/ar/98335/
    >
    > - pomijając już nawet różnicę między zwyzywaniem od chujów prezydenta a
    > internetową stroną satyryczną.

    Wrócisz tutaj po rozprawie przeciwko autorowi strony satyrycznej?

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-05-20 17:52:31
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl>

    > Wrócisz tutaj po rozprawie przeciwko autorowi strony satyrycznej?

    Nie - pójdę pod kancelarię z resztą ludzi jeszcze mających mózgi - o ile mi
    ABW wcześniej do domu nie wjedzie

    Romik

  • 10. Data: 2011-05-20 18:20:54
    Od: "dK" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Romik" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - pójdę pod kancelarię z resztą ludzi jeszcze mających mózgi - o ile
    > mi ABW wcześniej do domu nie wjedzie

    Przecież wy mózgowcy z PiSolskimi legitymacjami Prawdziwego Polaka
    poradzicie sobie z bezmózgimi arbuzami z ABW.
    Załatwicie ich swoją porażającą intelygencją....

    dK