  • 11. Data: 2004-06-07 09:11:30
    Temat: Re: Jak ustalić skład osobowy SC ?
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > mówiac o publicznym nie powiedziałem ze jest to bezpłatne -o taką
    > informację musisz sam wystapić do oddziału gus -faktycznie jeszcze nie
    > ma formularza -a to luka w papeterii a jest kasa do wzięcia za
    > normalizację .
    > --
    > pozdrawiam
    >
    >    Opix

    Nowy wątek w poszukiwaniach - czy w ewid. dział. gosp. znajdują się info dot.
    reprezentacji spółki ? Konieczność ustalenia wynika z faktu podpisania FV przez
    osobę najprawdopodobniej(pracownika SC)jeszcze sprawdzam czy ta osoba to
    wspólnik ale narazie brak danych.

  • 12. Data: 2004-06-07 09:37:23
    Temat: Odp: Jak ustalić skład osobowy SC ?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    A napisz do tych dwóch gości, których znasz, że masz do nich roszczenia.
    Zobaczysz co ci odpiszą - być może właśnie napiszą ,że roszczenia są
    bezpodstawne, bo był jeszcze Kowalski i Nowak.
    A jak ci tak nie napiszą, to znaczy, że masz podsawę, by rościć do nich
    dwóch tylko.

    To samo przed sądem - pozwiesz ich, a jak ci oni zarzucą, że są nie wszyscy,
    bo ma być jeszcze kowalski, to wtedy dopozwiesz Kowalskiego.

    brett

  • 13. Data: 2004-06-07 10:50:38
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    p...@p...onet.pl napisał:

    >czy w ewid. dział. gosp. znajdują się info dot. reprezentacji spółki ?
    Tam nie ma żadnych danych dotyczących spółki. Oni posiadają jedynie
    wpis do ewidencji każdego przedsiebiorcy z osobna. Fakt zawarcie umowy
    społki i prowadzenia dalszej działalności w tej formie zgłasza się w
    US (powinni wiedzieć kim są wspólnicy), do GUS, w banku.

    Artur Golański

  • 14. Data: 2004-06-07 10:52:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Artur Golanski napisał:

> [...]
    > społki i prowadzenia dalszej działalności w tej formie zgłasza się w
    > US (powinni wiedzieć kim są wspólnicy), do GUS, w banku.

    Przede wszystkim spółka cywilna powinna w obrocie gospodarczym do nazwy
    dodawać nazwiska WSZYSTKICH wspólników.
    I o ile nie ma ich na dokumentach Apowinny być) to spółka (wspolnicy,
    pracownicy) jest zobowiązana podac każdemu na życzenie dane wspolników.
    Tego wymaga jawnośc obrotu gopodarczego.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2004-06-07 11:45:33
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > pracownicy) jest zobowiązana podac każdemu na życzenie dane wspolników.
    > Tego wymaga jawnośc obrotu gopodarczego.

    Światełko w tunelu ale .....

    CAŁOŚĆ SPRAWY

    Faktura VAT - podpisana przez osobę C - 30 maja 2003
    Spóła posłiuguje się nazwą: SPÓŁKA SC - wspólnik A, wspólnik B

    Dane z ewid.dział.gosp.łaściwego dla siedziby SC wsp.A wsp.B

    SPÓLKA SC wsp.A wsp.B - numer 111 - 26 lipca 2002 dokonuje wykreślenia z
    ewidencji działalności na podstawie oświadczenia wspólnika (oboje wspólnicy pod
    jednym numerem 111)

    SPÓŁKA SC figuruje w ewidencji pod nr 222 - wspólnik A - 14 listopada 2003,
    wykreśla swoją ziałalność

    SPÓLKA SC figuruje w ewidencji pod nr 333 - wspólnik B - po wykreśleniu
    wspólnika A ze SPÓLKI SC,wspólnik B wciąż figuruje we wpisie jako wspólnik
    SPÓŁKI SC (samodzielnie).... więc musi gdzieś byćdrugi, albowiem nie może taki
    twór (teoretycznie) funkcjonować w obrocie

    Osoba C (która podpisałą F.Vat na dane SPÓŁKA SC wsp. A wsp. B) figuruje w
    ewidencji ALE jako wspólnik spółki o INNEJ nazwie aniżeli SPÓŁKA SC.

    (chylę czoła przed tym kto wystawiał F.Vat)

  • 16. Data: 2004-06-07 13:06:10
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    [...]

    > Osoba C (która podpisałą F.Vat na dane SPÓŁKA SC wsp. A wsp. B) figuruje w
    > ewidencji ALE jako wspólnik spółki o INNEJ nazwie aniżeli SPÓŁKA SC.
    >

    > (chylę czoła przed tym kto wystawiał F.Vat)

    Tak myslalem....

    Choc s.c. neima osobowosci prawnej ma swoj NIP i REGON i nic nie stoi
    naprzeszkodzie by btly dwie spolki jednego czlowieka.

    Wpisy s.c mialybyc usuniete z rejestru dzialalnosci ktrory
    przeksztalcono w "rejestr przedsiebniorcow"

    Aktualne dane o spolce powinien nmiec US(VAT),
    w wypadku zmian w Ewidencji wspolnicy zobowiazani sa korygowac
    NIP (nie numer a zgloszenie). Nie "bralem tego"..
    ale trzeba sprobowac w US...

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-06-07 15:37:25
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    p...@p...onet.pl napisał:

    1. Tnij zbędny tekst
    2. Jeśli już cytujesz to wstaw dane autora ( wysłałeś list z moim
    nagłówkiem i podpis Maddy'ego)CAŁOŚĆ SPRAWY

    >SPÓLKA SC wsp.A wsp.B - numer 111 - 26 lipca 2002 dokonuje wykreślenia z
    >ewidencji działalności na podstawie oświadczenia wspólnika (oboje wspólnicy pod
    >jednym numerem 111)
    W urzędzie mają niezły bałagan ! Na podstawie zmiany ustawy o dz.g. w
    2001 powinni z urzędu spółkę wykreślić i prowadzić wyłącznie oddzielne
    ewidencję dla każdego przedsiębiorcy.

    >Osoba C (która podpisałą F.Vat na dane SPÓŁKA SC wsp. A wsp. B) figuruje w
    >ewidencji ALE jako wspólnik spółki o INNEJ nazwie aniżeli SPÓŁKA SC.
    W czyjej ewidencji ? UM (UG) ewidencjami spółek s.c. nie zajmuje się
    (nie powinien zgodnie z prawem)

    Artur Golański

  • 18. Data: 2004-06-07 17:57:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Artur Golanski napisał:

    > 2. Jeśli już cytujesz to wstaw dane autora ( wysłałeś list z moim
    > nagłówkiem i podpis Maddy'ego)CAŁOŚĆ SPRAWY

    Wąsy mi od wczoraj urosły????

    Maddy idąca do lustra żeby sprawdzić

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2004-06-07 19:22:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał:

    >Wąsy mi od wczoraj urosły????
    Wybacz, ale płeć określiłem z rozpędu (szowinista ;-?) wyłącznie po
    niepełnym podpisie (Maddy). A jeśli to imię (zagramaniczne), to nie
    znam polskiego żeńskiego odpowiednika :-(

    Artur Golański

  • 20. Data: 2004-06-08 08:15:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jun 2004 p...@p...onet.pl wrote:
    >+ Faktura VAT - podpisana przez osobę C - 30 maja 2003
    >+ Spóła posłiuguje się nazwą: SPÓŁKA SC - wspólnik A, wspólnik B

    ...ale ty masz roszczenie CYWILNE, tak ?

> [...]
    >+ SPÓŁKI SC (samodzielnie).... więc musi gdzieś byćdrugi, albowiem nie może taki
    >+ twór (teoretycznie) funkcjonować w obrocie

    Może być z innego miasta.

    >+ Osoba C (która podpisałą F.Vat na dane SPÓŁKA SC wsp. A wsp. B) figuruje w
    >+ ewidencji ALE jako wspólnik spółki o INNEJ nazwie aniżeli SPÓŁKA SC.

    Hm... a masz pewność że chodzi o tą samą osobę czy o osobę o tym
    samym imieniu i nazwisku ? :)
    IMHO - całkiem rozsądnie pisał brett: jak roszczenie jest cywilne
    i jesteś pewien że było do spółki "A & B" to walisz do nich z wszystkich
    dział nie przejmując się NIPami, REGONAMi i czymś tam jeszcze.
    BYĆ MOŻE udzielili np, pełnomocnictwa do podpisania f-ry osobie "C"
    - jak nie to ci wyłożą że nie ( wtedy to nie wiem co - osobę "C"
    chyba ścigać :] ?).
    Natomiast przewinęła się w wątku sugestia jakoby trzeba było pozwać
    *wszystkich* wspólników S.C. - a skąd ten pomysł ??
    Słowo kluczowe "odpowiedzialność solidarna" już umarło śmiercią
    naturalną ? ;) Oczywiście w interesie wierzyciela jest pozwać
    wszystkich - za jednym zamachem ma w ręku kij na każdego - ale
    IMHO to NIE WYKLUCZA pozwania tylko jednego wspólnika "celem
    uregulowania".
    Gdzieś się mylę ?

    pozdrowienia, Gotfryd