  • 1. Data: 2004-07-14 08:02:11
    Temat: Jak ustalić numer Księgi Wieczystej
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Jak ustalić numer Księgi Wieczystej znając tylko adres nieruchomości?

    Pozdr.
    adept

  • 2. Data: 2004-07-14 08:20:40
    Temat: Re: Jak ustalić numer Księgi Wieczystej
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 10:02:11 +0200, Janusz <i...@a...com.pl>
    napisał:

    > Jak ustalić numer Księgi Wieczystej znając tylko adres nieruchomości?

    informacja powinna znajdować się w gminie, w ewidencji gruntów. Ale nie
    raz i nie dwa widziałem, że informacje tam zawarte są nieaktualne albo
    niedokładne (pani Jadzi się jedną cyferkę zjadło itp)

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 3. Data: 2004-07-14 09:48:49
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Falkenstein pisze:

    > informacja powinna znajdować się w gminie, w ewidencji gruntów. Ale nie
    > raz i nie dwa widziałem, że informacje tam zawarte są nieaktualne albo
    > niedokładne (pani Jadzi się jedną cyferkę zjadło itp)

    Niekazdy moze dostac informacje z ewidencji gruntow,
    jesli teren jest prywatny.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-14 09:52:36
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    albo
    > niedokładne (pani Jadzi się jedną cyferkę zjadło itp)

    faktycznie informacja tam jest, tyle że pani Jadzia zapyta czy jesteś
    właścicielem nieruchomości
    i jeżeli powiesz, że nie to uprzejmie wskaże ci drzwi.

    pozdr
    Traaq

  • 5. Data: 2004-07-14 10:27:16
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Traaq pisze:

> [...]
    > właścicielem nieruchomości
    > i jeżeli powiesz, że nie to uprzejmie wskaże ci drzwi.

    Jesli dzialka jest "skarbu panstwa" lub "gminy", to nie wskaze....

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-14 10:36:11
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cd31q4$h7h$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jesli dzialka jest "skarbu panstwa" lub "gminy", to nie wskaze....

    fakt,
    a wracając do głównego pytania to:
    należy ustawić się tak żeby widzieć monitor komputera pani Jadzi
    lub zatrzepotać rzęsami i ładnie się uśmiechnąć, a nuż się uda
    :-)

    pozdr
    Traaq

  • 7. Data: 2004-07-14 10:45:29
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Traaq pisze:

> [...]
    > należy ustawić się tak żeby widzieć monitor komputera pani Jadzi
    > lub zatrzepotać rzęsami i ładnie się uśmiechnąć, a nuż się uda

    No to moze sprobojmy dac praktyczna rade...(nie porade)

    Pani Jadzia powie nam, czy dzialka jest prywatna, czynie.
    Trzeba isc do "geodezji", Pani Jadzia pokaze mape,
    pozniej pojdzie do "komputera" i sprawdzi kto jest
    wlascicielem.
    Jesli gmina lub Panstwo, to nam powie.
    Jeli my, to tez nam poda numer...
    Jesli nie mu to...

    Sasiedzi ZWYKLE wiedza kto jest "wspol" wlascicielem,
    od niego mozna dostac (jesli sie zgodzi) upowaznienie
    i wtedy Pani Jadza tez nam powie..

    Bo wbrew pozorom wlascicielmoze nie wiedziec (niepamietac) jaki KW
    ma jego dzialka...

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-07-14 11:07:48
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > faktycznie informacja tam jest, tyle że pani Jadzia zapyta czy jeste?
    > wła?cicielem nieruchomo?ci
    > i jeżeli powiesz, że nie to uprzejmie wskaże ci drzwi.

    Nieprawda .... bierzesz wypis z rejestru gruntow i placisz za to
    kilkanascie zlotych. Po prostu mowisz, ze chcesz to kupic.

  • 9. Data: 2004-07-14 11:09:52
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    KrzysiekPP pisze:

    > Nieprawda .... bierzesz wypis z rejestru gruntow i placisz za to
    > kilkanascie zlotych. Po prostu mowisz, ze chcesz to kupic.

    I myslisz ze Ci dadza MOJ wypis bez upowaznienie ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-07-14 11:41:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Boguslaw Szostak wrote:
    > I myslisz ze Ci dadza MOJ wypis bez upowaznienie ?

    A rejestr nie jest jawny?

    KG