  • 1. Data: 2004-07-14 06:57:56
    Temat: Co zrobi policja...
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Jak zobaczy coś takiego: http://arbiter.pl/galeria/184

    Czy może nic nie zrobi?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-14 09:13:08
    Temat: Re: Co zrobi policja...
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik Agent 0700 napisał:

    [...]

    zdaje sie jest to pojazd kolowy, zatem obowiazuje
    jak wszystkich odpowiednie prawo.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 3. Data: 2004-07-14 09:21:46
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > zdaje sie jest to pojazd kolowy, zatem obowiazuje
    > jak wszystkich odpowiednie prawo.

    No tak, ale są takie skuterki elektryczne i na tym się jeździ na dowód? Czy
    może kupujesz i jeździsz?
    Wyciąga toto 20 km/h
    po chodniku? bo na ulicę chyba nie raczej
    A z tym spaliniakiem to jak?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2004-07-14 09:49:30
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zobaczy coś takiego: http://arbiter.pl/galeria/184
    >
    > Czy może nic nie zrobi?

    to co robi zwykle
    poprosi o dokumenty pojazdu, ubezpieczenie, dokument uprawniający do
    prowadzenia
    albo
    o subwencję na prywatny fundusz reprezentacyjny policji
    albo
    zaciekawią się, pogadają i poproszą żeby raczej unikać dróg
    publicznych

    pozdr
    Traaq

  • 5. Data: 2004-07-14 10:11:09
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > poprosi o dokumenty pojazdu, ubezpieczenie,

    :-)
    Ale skuterki takie małe elektryczne też nie posiadają przecież
    ubezpieczenia a mimo to można je legalnie kupić i... używać?

    dokument uprawniający do
    > prowadzenia

    ABT mam, dowód osobisty też :-)

    > albo
    > o subwencję na prywatny fundusz reprezentacyjny policji

    :-(

    > albo
    > zaciekawią się, pogadają i poproszą żeby raczej unikać dróg
    > publicznych

    :-)

    Dzięki i pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2004-07-14 10:42:38
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "Traaq" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak zobaczy coś takiego: http://arbiter.pl/galeria/184

    > to co robi zwykle
    > poprosi o dokumenty pojazdu, ubezpieczenie, dokument uprawniający do
    > prowadzenia

    aby takowy pojazd dopuścić do ruchu na drogach publicznych
    trzeba mieć przegląd oraz zarejestrować. Podejrzewam, że
    to małe toto ma pojemnosć skuterową, czyli będzie podlegać
    takim samym przepisom jak skuter.
    Nie wiem jak będzie z ramą- jeśli konstruowana własnoręcznie
    będzie wymagany kwit że bezpieczna.

    > zaciekawią się, pogadają i poproszą żeby raczej unikać dróg
    > publicznych
    jak będzie zarejestrowany, opłacone ubezpieczenie, kask na głowie
    i dokument stwierdzający tożsamość prowadzącego,
    to panowie niebiescy mogą conajwyżej skontrolować ważność
    dokumentów i spokojnie odejść na dalszy patrol

  • 7. Data: 2004-07-14 11:06:21
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > to małe toto ma pojemnosć skuterową,

    27 cm3 a skuterki mają 50

    > jak będzie zarejestrowany,

    nie da się pewnie

    > opłacone ubezpieczenie,

    kto ubezpieczy niezarejestrowany?

    > kask na głowie\

    To jak najbardziej

    > i dokument stwierdzający tożsamość prowadzącego,

    To też.

    PZDR

    Jacek

  • 8. Data: 2004-07-14 11:50:16
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    > nie da się pewnie

    jeden z instytutów Politechni Warszawskiej prowadzi
    badania prototypów pojazdów mechanicznych.
    Jeśliby rama zostałą zbudowana w oparciu o dokumentację
    konstrukcyjną (teoretyczny model+obliczenia wytrzymałościowe)
    to sprawa jest pewnie do przepchnięcia. Podejrzewam jednak,
    że wymagałoby to sporego wysiłku finansowego.
    A tak pozostaje jazda na podwórku. ;-))

  • 9. Data: 2004-07-14 11:55:45
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A tak pozostaje jazda na podwórku. ;-))

    albo tzw. kanałami :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2004-07-14 16:41:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie da się pewnie

    Co do rejestracji, to nie jestem pewien do końca, ale należało by to
    zarejstować jako pojazd marki SAM. Robią tak z tymi ciągniczkami robionymi z
    diabli czego, więc jakaś tam procedura być musi. Wymaga zdaje się opinii
    bieglego d/s bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, albo nawet wystarczy opinia z
    okręgowej stacji kontroli pojazdów. Proponuję telefon albo wizytę w Wydziale
    Komunikacji. Powinni tam wiedzieć.

    > kto ubezpieczy niezarejestrowany?

    Nawet bez rejestracji powinno się dać ubezpieczyć. Pojazdy typu wózek
    widłowy, by jeździć po drodze muszą mieć ubezpieczenie, a rejestracji nie
    podlegają chyba. Jakoś to się zrobić. Choć moim zdaniem należało by ten
    wynalazek ubezpieczyć.