    From: "Hesia" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie wycofać z umowy?
    Date: Sat, 18 Apr 2015 23:21:11 +0200

    Użytkownik "Stokrotka" napisał:
    > Zerwać umowę na piśmie bez odzyskiwania straconego wkładu.
    > Duża strata, ale narwy oszczędzone,
    > zysk od razu bo nie ma już tego miesięcznego abonamentu 400zł.
    > I nie miej nadziei, że jakaś pożądna firma weźmie wypociny popszedniej by je
    > poprawić i skończyć.
    > Skoro nie idzie to założenia lub projekt były złe.
    >
    > Rozwiązaniem pośrednim jest jakaś ugoda, oni skończą stronę w dużo prostszej
    > formie (bo jak widać zaawansowana nie ma sensu, lub jest dla firmy
    > nieosiągalna),
    > a pozostanie prosta, za to niezawodna strona.

    Myślę, że założenia nie były złe, bo dośc jasno opisałam co chcę mieć, powiedzieli
    OK, myslę, że na wyrost, bo tak naprawdę nie mieli tego kim zrobić i podejrzewam, że
    programista był z łapanki.
    Uważam, że podjęli się zadania, które ich przerosło.

    Ugoda byłaby dobra, ale ja nie chcę tego potworka, którym jest ten sklep, bo to dla
    mnie antyreklama.
    Pozdrawiam
    K.