  • Data: 2015-04-19 09:34:04
    Temat: Re: Jak sie wycofać z umowy?
    Od: "Hesia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" napisał:
    > No ale czy na pewno naciągaczy? 25k to owszem, sporo, ale jak się weźmie
    > pod uwagę że robią to rok, to wychodzi wcale niewiele jak na rok pracy.

    25 to sam sklep, abonament to osobne rozliczenie. :>

    > No ale przecież są maile prawda? Czy z tych maili nie wynika że chciałaś
    > zupełnie czegoś innego?

    Moim zdaniem z ustaleń w mailach wynika zamówienie na sukienkę, a nie na sukmanę.

    > A może było tak, że chciałaś czegoś innego ale nie umiałaś tego
    > przekazać i robili to czego się próbowali domyślić?

    Firma reklamowała się jako doświadczona w tworzeniu tego typu aplikacji. Z mojego
    doświadczenia z nimi wynika już, że totalnie nie byli w stanie dźwignać tego, bo nie
    mieli takich zasobów, choćby programisty, a ten którego najęli do tej pracy nie miał
    odpowiedniej wiedzy by to robić, to też wynika z maili.
    Moim zdaniem to tak jakby piekarz, bardzo dobry zresztą, podjął się zrobienia tortu
    weselnego. Piekarz to nie cukiernik, choć cukiernik bywa piekarzem.
    Wg mnie nie mieli odpowiednich kompetencji, a o przyjęciu zlecenia zaważyła chęć
    zarobku.
    Myslę, że jestem na tyle komunikatywana, że potrafię przekazywać swoje pomysly, a oni
    jako firma kompetentna i doświadczona mogli mnie naprowadzić na cel lub po prostu
    powiedzieć, że to się nie uda.

    Gdyby moja klientka zamarzyła sobie krem z łusek suma, to moim obowiązkiem jest jej
    powiedzieć, że to jest niemożliwe, bo sum nie ma łusek i może zaproponowałabym krem z
    karpia. ale to do uznania klientki.
    Na pewno moja uczciwość jako wykonawcy nie pozwoliłaby mi powiedzieć, ok, zrobię krem
    z łusek suma.
    Pozdrawiam
    K.