  • 71. Data: 2010-09-01 09:03:06
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 31 Sie, 18:52, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Bzdury to ty wypisujesz. Od kiedy przewody w blokach wpuszcza się w ścianę?
    >
    > --
    > Petycja przeciw GMO:http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversi
    ty

    U mnie w bloku są w ścianie.

  • 72. Data: 2010-09-01 12:06:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marek <x...@b...pl> wrote:

    > Znalazłem definicję operatora art. 2. 27 Prawa telekomunikacyjnego.
    > Pozostaje pytanie jak to zweryfikować?

    Sprawdzić u źródła:
    http://www.uke.gov.pl/marta/searcherRptForm.vm

    a.

  • 73. Data: 2010-09-01 13:43:11
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 19:14:25 +0200, Icek napisał(a):

> [...]
    > 2,4, 5 i 8 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne, oraz
    > jednostkom samorządu terytorialnego wykonującym działalność, o której mowa w art. 3
    > ust. 1,
    > umieszczenie na nieruchomości obiektów i urządzeń infrastruktury
    > telekomunikacyjnej,
    > w szczególności instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie
    > linii kablowych pod nieruchomością, na niej lub nad nią, umieszczanie
    > tabliczek informacyjnych o urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację,

    No wszystko pieknie i ladnie, ale albo ja mam problemy z czytaniem, albo tam
    wyraznie jest napisane ze linie kablowe maja isc *POD*, *NAD*, lub *NA*
    nieruchomosci.
    Nie ma tu slowa o tym ze operator ma prawo zadac udostepnienia *wnetrza*
    nieruchomosci.

    --
    Mark

  • 74. Data: 2010-09-01 13:47:45
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 13:48:38 +0200, Icek napisał(a):

    > Jak sobie wyobrazasz, ze wspolnota mowi ktory operator moze dostarczac
    > internet ? A prad ? A gaz? A kablowka ? Zabronisz sasiadowi podlaczenia sie
    > do TPSA bo WM podjela uchwale ? Bez sensu.

    Ja sobie potrafie to calkiem bezproblemowo wyobrazic, ba, rzeklbym nawet ze
    to calkiem czeste zjawisko - jakas spoldzielnia, wspolnota podpisuje umowe z
    jednym operatorem kalowki.intrnetu i inny nie ma juz tam czego szukac.
    Widzialem to calkiem czesto.
    A powolywanie sie na przyklad z pradem i gazem to, wybacz, czysta demagogia,
    bo choc teoretycznie np "dostawcy" pradu sa rozni, to z przewodow i tak
    korzystaja tych samych.

    --
    Mark

  • 75. Data: 2010-09-01 14:33:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqb.googlegroups.com...
    > U mnie w bloku są w ścianie.

    Widać firma zatrudniła "fachowców". Wszędzie gdzie widziałem przewody puszczone
    są w "kominie" gdzie są liczniki prądu.

  • 76. Data: 2010-09-01 16:55:48
    Temat: Re: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    803240.1432@quad

    > Tak.

    ^^^^

    Zgoda.

    > A ściślej uchwała o nie udzieleniu zgody na instalcję infrastruktury.

    Zgoda.

    > To jest prywatny budynek i prywatny teren i nie może ktokolwiek instalować
    > swoich klamotów bez zgody WM.

    Dlaczego teraz dyskutujesz z samym sobą?
    (pytałem czy taka uchwała PADNIE, bo tak było w poprzednim poście,
    i to że "padnie" mi się zgadza, nijak nie rozumiem dlaczego
    piszesz dwie sprzeczne rzeczy w jednym poście)

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2010-09-01 17:09:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2010, MZ wrote:

    > Owszem, *mogli* ale nie musieli.

    Nie musieli.
    To niech nie pyszczą, że będą nowe kable.

    > Napisałeś cały akapit który de facto nic nowego nie wnosi.

    Tylko jak ktoś bardzo wybiórczo czyta: NIE MOŻNA zmusić ani
    operatora który już kable położył do ich udostępnienia ani
    do uzależnienia się "nowego" operatora od dostępu do
    konkurencyjnych kabli.
    Z tego, że w poprzednim poście ktoś powołał się że "już są
    kable używane przez innych operatorów" nie wynika NIC,
    jeśli to są ICH kable.

    > Współwłaścicielowi który jest jak yeti? Obawiam się że jak już ktoś
    > wcześniej napisał, jeśli współwłaściciel chce wykorzystać do
    > przeprowadzenia kabli części wspólne to musi uzyskać zgodę pozostałych.

    Nie, tak jest w przypadkach "ogólnych", a nie instalacji które
    mają zapewnić dostęp do mediów.
    Ba, nawet nie trzeba być właścicielem - patrz art.684 Kodeksu Cywilnego.

    > Więc kolejny raz nic nie muszą.

    Oczywiście, masz rację - nie muszą, na podstawie art.64 KC
    zainteresowani zrobią sobie sami, bez wyrażania zgody przez wspólnotę :|

    > Jasne, i właśnie dlatego właściciele w umowach najmu zapisują kilka
    > punktów na temat nie robienia na własną rękę zmian w lokalu

    Jeszcze napisz, od kiedy umowy mają pierwszeństwo przed ustawami,
    a będziemy w domu.

    pzdr, Gotfryd

  • 78. Data: 2010-09-01 17:58:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    853320.1156@quad
    *Gotfryd Smolik news* napisał(-a):

    > Dlaczego teraz dyskutujesz z samym sobą?

    Prześledź jeszcze raz baaardzo uważnie wątek i pokaż mi gdzie ja
    dyskutuje ze sobą

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 79. Data: 2010-09-03 03:19:31
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Proszę o podpowiedź co możemy zrobić aby uchronić się przed "intruzem".

    Nóż, kombinerki, szczypce do drutu.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 80. Data: 2010-10-12 09:56:03
    Od: "Tomemk" <d...@g...pl>

    > itp. Dlatego dla mnie wszelkiej maści "operatorzy" którzy biorą jedno
    > łącze 10-50Mbit/s i próbują je wciskać 100 osobom są zwyczajnymi
    > naciągaczami i zupełnie nie rozumiem dlaczego wspólnota będąca
    > właścicielem budynku MUSI takich wpuszczać z okablowaniem na swój teren.

    a według ciebie inna firma to jak robi?
    Myslisz ze UPC ma swoje światłowody? jeśli tak mysliśz to mylisz się,
    oni tez kupują jak najtaniej jak sie da,
    jak macie z sąsiadami takie szybkie łącza pociągnijcie w 3 max prędkościa
    to zobaczycie ile pojdzie.

    Nie znasz się a pleciesz głupoty.
    Moim skromnym zdaniem jesteś typowym pieniaczem