  • 1. Data: 2005-06-04 14:18:16
    Temat: Jak przerejestrować działalność gospodarczą?
    Od: "PNS.OP.PL" <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałam spytać w jaki sposób było by najlepiej / najkorzystniej przepisać

    działalność gospodarczą na mojego ojca, który emerytem.

    Chodzi tutaj o pralnie chemiczną z maglem.

    Obecnie pralnia jest zarejestrowana na mnie. Pralnia jest na VAT'cie

    Ja dodatkowo pracuję na pół etatu.

    Iwona

  • 2. Data: 2005-06-04 16:10:34
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "PNS.OP.PL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Chodzi tutaj o pralnie chemiczną z maglem.
    >
    > Obecnie pralnia jest zarejestrowana na mnie. Pralnia jest na VAT'cie

    Ty zamykasz działalnośc a ojciec musi otworzyć. Możesz mu sprzedać
    wyposażenie. Innej mozliwości w wypadku DG nie ma.

    vertret

  • 3. Data: 2005-06-04 20:53:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PNS.OP.PL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ty zamykasz działalnośc a ojciec musi otworzyć. Możesz mu sprzedać
    > wyposażenie. Innej mozliwości w wypadku DG nie ma.

    nie wiem, czy w wypadku, jeśli są pracownicy, to nie prościej byłoby po
    prostu sprzedać całą firmę. Wówczas chyba sprawy pracownicze były by
    prostsze.

  • 4. Data: 2005-06-05 05:10:05
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    DG to nie sp. z o.o. czy SA, żeby sprzedawać. Musi zrobić tak, jak radzi
    Vertet
    Jack