  • 1. Data: 2005-06-04 13:40:24
    Temat: Z odsetkami czy bez?
    Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl>

    Witam!
    Sąd nakazał ZUSowi zwrot niesłusznie odebranego dodatku pielęgnacyjnego.
    Moje pytanie brzmi jak w tytule tzn. czy kwota niewypłaconego dodatku
    powinna być powiększona o odsetki? Dodam, że dodatek nie był wypłacany przez
    okres dwóch lat.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Jacek Kawecki

  • 2. Data: 2005-06-04 13:58:51
    Temat: Re: Z odsetkami czy bez?
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Jacek Kawecki napisał(a):

> [...]
    > powinna być powiększona o odsetki? Dodam, że dodatek nie był wypłacany przez

    To chyba oczywiste...

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 3. Data: 2005-06-04 14:15:23
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Jacek Kawecki wrote:

> [...]
    > niewypłaconego dodatku powinna być powiększona o odsetki? Dodam, że
    > dodatek nie był wypłacany przez okres dwóch lat.

    Odpowiedź znajdziesz w wyroku.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 4. Data: 2005-06-04 17:31:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <v...@b...cy> napisał w wiadomości
    Jacek Kawecki napisał(a):

    Skoro pyta, to pewnie nie oczywiste. A zależy o od treści wyroku.Jeśli w
    pozwie zapomniałeś o odsetkach, to teraz musisz jeszcze raz ich pozwać,
    chyba, że sami wypłacą.

  • 5. Data: 2005-06-05 08:37:50
    Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl>

    Jacek Kawecki napisał(a):

> [...]
    > Moje pytanie brzmi jak w tytule tzn. czy kwota niewypłaconego dodatku
    > powinna być powiększona o odsetki? Dodam, że dodatek nie był wypłacany

    To chyba oczywiste...

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

    Niestety dla ZUSu nie było to takie poczywiste, bo wypłacili bez odsetek.
    J.K.