  • 1. Data: 2005-06-04 12:31:44
    Temat: renta rodzinna - czy coś innego?
    Od: mateusz<m...@g...pl>

    Witam
    Mam cięzka sytuacja w domu nie wnikajac w szczególy potrzebuje pisma, ktore
    pozwoli mi podpisać umowe z rodzicami.Poprostu trafia mi się okazja wyjazdu za
    granice rodzice mowią żebym nie przerywał studjów a oni mi pomogą jeszcze przez
    te dwa lata. Ale boje sie ze potem sie wycofają.Tzn chodzi to, że bedą mi płacić
    tyle i tyle co miesiącdo zakończenia studjów(tu nie chodzi o żadne naciąganie niech
    bedzie bez powtarzania roku i np dopuki utrzymam średnia).Jak ognia boją się słów
    alimenty itd. bo że notariusz bedzię się z nich śmiał itd. Gdyby mogli "zagrać"
    jeszcze przed notariuszem że są tacy cwani i np. odpiszą to sbie od podatku to
    byłoby pięknie.
    pozdrawiam wszystkich serdecznie
    Mateusz

    ps. jesli ktos zna fundacje która mogłaby ufudowac mi stypendjum to bardzo
    proszę o informacje.Po tym co przezylem w dziecinstwie lecze sie teraz u psyhiatry
    (tez przynosze i m tym wstyd-to ich opinia) i mam dość nie widze rzadnych szans na
    ułozenie sobie zycia i na to co bedzie za pare lat."Starcie" przed sadem o alimenty
    uważam w chwili obecnej za niemożliwe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-04 12:48:17
    Temat: Re: renta rodzinna - czy coś innego?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mateusz wrote:
> [...]
    > granice rodzice mowią żebym nie przerywał studjów a oni mi pomogą jeszcze przez

    bierz urlop dziekański, jedź i się nawet nie oglądaj.
    jak ci się ułoży, studia dokończysz za granicą, jak ci się nie ułoży,
    posiedzisz rok popracujesz i dokończysz studia po powrocie.

  • 3. Data: 2005-06-04 18:20:23
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    > bierz urlop dziekański, jedź i się nawet nie oglądaj.
    > jak ci się ułoży, studia dokończysz za granicą, jak ci się nie ułoży,
    > posiedzisz rok popracujesz i dokończysz studia po powrocie.

    i jeszcze jedna rada - zagladnij w slownik, bo 3 lata studiow i takie
    bledy t wstyd.

  • 4. Data: 2005-06-05 07:02:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 4 Jun 2005 20:20:23 +0200,
    irena <i...@p...onet.pl> screamed:
    > i jeszcze jedna rada - zagladnij w slownik, bo 3 lata studiow i takie
    > bledy t wstyd.

    Istnieje mała szansa, że za granicą będzie musiał używać wyrazów kończących
    się na jów/iów. (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:01:46 user up 10633 days, 20:56, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.

  • 5. Data: 2005-06-05 07:51:00
    Od: Mateusz<m...@g...pl>

    Witam
    Dzięki za zainteresowanie.
    Jeśli idzie o błędy tak wiem ale studiuję :) dwa ścisłe kierunki więc myślę że to
    nadrabiam - choć wiem musze popracować nad sobą.

    Mateusz

    -> http://usenet.pomocprawna.info