  • 31. Data: 2005-09-23 07:24:42
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Fri, 23 Sep 2005 08:48:58 +0200]:

    > Ale się mnie czepiłaś... :) Chyba wszystko zaczęło się od tego,
    > że napisałem coś niepochlebnego o pewnej firmie w ZG...

    Nie, od tego ze zaczales sie przechwalac jak pieknie wykonales
    szantaz zeby ci pieniadze dali. Nie lubie gnid.

    Koniec tego tematu z mojej strony.

    Kira

  • 32. Data: 2005-09-23 07:43:04
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Nie, od tego ze zaczales sie przechwalac jak pieknie wykonales
    > szantaz zeby ci pieniadze dali. Nie lubie gnid.
    >
    > Koniec tego tematu z mojej strony.

    Ale ja jeszcze nie skończyłem.
    Szantaż jest karalny. Być może pracodawca uznał, poczuł się winny, ale nie
    to było moją intencją. Wzbraniałem się wziąć te pieniądze. Zależało mi
    bardziej na sensownych powodach odmowy. Pieniądze zamiast wyjaśnień uznałem
    raczej za litość z ich strony. I podejście takie, że skoro mam papiery
    niepełnosprawnego to powinienem sobie kupić piątą klepkę. Zostałem
    spławiony, olany. Zero szacunku. Nie podkręcaj mnie proszę, bo znowu im
    dokopię. Już i tak mam opinię z Inspekcji Pracy w tej sprawie. Rozumiem
    uprzedzenia, chciałbym je wyjaśniać, a nie zaogniać.

  • 33. Data: 2005-09-23 07:49:28
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Fri, 23 Sep 2005 09:43:04 +0200]:

    > Ale ja jeszcze nie skończyłem.

    Twoja sprawa.

    Kira

  • 34. Data: 2005-09-23 09:33:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Efendi" <f...@r...di> niebacznie popelnil

    > Zresztą nie wiem, czy w ogóle będę się skarżył.
    > Już poskarżyłem się na grupie i mi ulżyło.
    Ty se lepiej bloga załóż, abo co, albo jeszcze raz do agencji.

    --
    pozdro
    poreba

  • 35. Data: 2005-09-23 09:37:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poreba [Fri, 23 Sep 2005 09:33:16 +0000 (UTC)]:

    > albo jeszcze raz do agencji.

    Lepiej nie, bo zaraz bedzie post: jesli zaplacilem za godzine,
    a ona mi loda robila przez 30min to nalezy mi sie zwrot 50%? ;)

    Kira

  • 36. Data: 2005-09-23 09:42:32
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    > Lepiej nie, bo zaraz bedzie post: jesli zaplacilem za godzine,
    > a ona mi loda robila przez 30min to nalezy mi sie zwrot 50%? ;)

    No i kto tu trolluje szanowna pani? :)

  • 37. Data: 2005-09-23 09:53:08
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Lepiej nie, bo zaraz bedzie post: jesli zaplacilem za godzine,
    > a ona mi loda robila przez 30min to nalezy mi sie zwrot 50%? ;)

    NTG
    Rzuć temat na pl.soc.seks i daj znać, to Ci odpowiem.
    EF

  • 38. Data: 2005-09-23 11:30:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <c...@-...pl> niebacznie popelnil

    [o ulżeniu]
    > Lepiej nie, bo zaraz bedzie post: jesli zaplacilem za godzine,
    > a ona mi loda robila przez 30min to nalezy mi sie zwrot 50%? ;)

    No to ew. byłoby pytaniem TG.
    /tak o białej chusteczce: najpierw mi się "putaniem" napisało ;))) /
    Co faktycznie obejmowało zlecenie?, zakres świadczeń ...
    jakież pole do prawniczych dywagacji!

    PS. A Pani Kira to jest bardzo niekonsekwentna, obiecuje i
    /pozor: !seksizm!/ jak każda kobieta niedotrzymuje.
    Hint:<dh0ajp$hav$1@inews.gazeta.pl>
    Nafty szkoda, a podrożała ostatnio.

    z dużym ;) przedłikędowo

    --
    pozdro
    poreba

  • 39. Data: 2005-09-23 12:29:14
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał :

    > No to ew. byłoby pytaniem TG.
    > /tak o białej chusteczce: najpierw mi się "putaniem" napisało ;))) /
    > Co faktycznie obejmowało zlecenie?, zakres świadczeń ...
    > jakież pole do prawniczych dywagacji!

    Jedyna dywagacja pań "towarzyskich" to spowodować by klient, że tak powiem
    "doszedł". Wtedy nie będzie reklamował "usługi"...
    Konsekwencją tych obaw jest to, że panie te wykazują odruch ssący niemal jak
    u niemowlaka... ;)
    EF