  • 11. Data: 2005-09-22 06:16:47
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl> napisał :

    > Napisz wielkimi literami "Szanowne Ekscelencje" a przypuszczalnie piorunem
    > się zajmą Twoją sprawą ;)

    Piorunem to zajmuje się Policja, jeśli się do nich zadzwoni i zapyta "czy to
    cegielnia? to czemu glina przy telefonie?"... ;)

  • 12. Data: 2005-09-22 06:21:03
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał :

> [...]
    > prokuratury zwrócić - co do zasady mogą to być życzenia) to może być
    > na przykład taka formułka:
    >
    > "Zawiadamiam o podejrzeniu popełnienia przez Jana KOWALSKIEGO zam.
    > Warszawa ul. Świętojańska 115B/77 czynu zabronionego polegającego na
    > tym, że w dniu 15 maja 2005 roku o godzinie 15:30 w Warszawie przy ul.
    > Reguły 7 kopiąc i bijąc mnie po całym ciele doprowadził mnie do
    > bezbronności, a następnie wykorzystując powyższy fakt zabrał 2 złote."
    >
    > Dalej wypadało by szczegółowo opisać zdarzenie oraz podać znane Ci
    > możliwe do przeprowadzenia dowody (świadków, jakieś dokumenty).

    Dzięki, o to mi chodziło! Kiedyś już pisałem do prokuratury, ale chyba
    użyłem zwrotu "Szanowni Państwo".
    EF

  • 13. Data: 2005-09-22 06:41:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 08:16:47 +0200]:

    Czlowiecze, wez Ty sie opanuj. Awanturnik jestes i tyle, masz
    tendencje do czepiania sie takich pierdul ze az glowa boli.
    Wez Ty sie zajmij najpierw soba, a dopiero potem naprawianiem
    stosunku ludzi do siebie -- bo ja tam akurat moge sie bardzo
    latwo domyslic czemu traktuja Cie tak a nie inaczej. Wzbudzasz
    niesmak i agresje po prostu. Na wlasne zyczenie.

    I nie, nie ma to zwiazku z Twoja cholerna niepelnosprawnoscia :P
    Po prostu kawal cholery jestes.

    Kira (Panienka miala racje z tym 'psychicznym'. Tak, mozesz
    probowac mnie za to ostatnie pozwac, have fun.)

  • 14. Data: 2005-09-22 08:09:38
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :

> [...]
    > latwo domyslic czemu traktuja Cie tak a nie inaczej. Wzbudzasz
    > niesmak i agresje po prostu. Na wlasne zyczenie.

    O, witamy Panią z grupy pl.praca.dyskusje! Aha - tam czekają moje posty do
    skomentowania... :)))
    Sam sobą się zajmuję dosyć często, ale to się nazywa onanizm... :)))
    Lubię wzbudzać niesmak i agresję. A czemu ludzie tacy drażliwi w tym kraju?

    > I nie, nie ma to zwiazku z Twoja cholerna niepelnosprawnoscia :P
    > Po prostu kawal cholery jestes.

    Tak, jestem cholerą jeśli ktoś chce ze mną dyskutować na papierze. Na żywo
    nie podnoszę głosu i milczę zbyt dużo...
    A czy bycie cholerą jest zabronione? :)))
    Mam się czuć winny, że jestem cholerą???

    > Kira (Panienka miala racje z tym 'psychicznym'. Tak, mozesz
    > probowac mnie za to ostatnie pozwac, have fun.)

    Miała rację o tyle, że groziła policją - nic, groziła sądem - nic, groziła
    "chłopakami" - nic. Tylko psychiczny się nie boi... :)))
    A psychiczny faktycznie jestem. Byłem pacjentem szpitala psychiatrycznego i
    mam tzw. "żółte papiery".

    Pozdro
    EF

  • 15. Data: 2005-09-22 08:17:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 10:09:38 +0200]:

    > pl.praca.dyskusje! Aha - tam czekają moje posty do skomentowania... :)))

    W zasadzie to znudzilo mi sie juz komentowanie twoich idiotyzmow,
    ale niech ci bedzie. Skomentowane. Have fun.

    > Lubię wzbudzać niesmak i agresję. A czemu ludzie tacy drażliwi
    > w tym kraju?

    Bo zazwyczaj maja na glowie wazniejsze rzeczy, niz sie uzerac
    z przewrazliwionym kretynem.

    > A czy bycie cholerą jest zabronione? :)))
    > Mam się czuć winny, że jestem cholerą???

    Nie, tylko sie nie dziw ze wszyscy cie w dupie maja. No i sie
    tez nie zdziw, jak kiedys kogos na tyle wkurwisz, ze do tego
    inwalidztwa psychicznego dojdzie ci jeszcze fizyczne. Bo czemu
    ktos mialby sie czuc winny ze jest porywczy, prawda?

    Kira

  • 16. Data: 2005-09-22 08:47:53
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Bo zazwyczaj maja na glowie wazniejsze rzeczy, niz sie uzerac
    > z przewrazliwionym kretynem.

    Dziękuję za komplement.

> [...]
    > inwalidztwa psychicznego dojdzie ci jeszcze fizyczne. Bo czemu
    > ktos mialby sie czuc winny ze jest porywczy, prawda?

    A jeśli ja jestem masochista i skóra mnie swędzi jak nie obrywam? :)

  • 17. Data: 2005-09-22 08:53:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 10:47:53 +0200]:

    > A jeśli ja jestem masochista i skóra mnie swędzi jak nie obrywam? :)

    To biorac pod uwage twoje zachowanie, bedziesz mial
    nadzwyczaj satysfakcjonujace zycie.

    Kira [EOT]

  • 18. Data: 2005-09-22 10:02:03
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :

    > Kira [EOT]

    Pani Kira lubi mieć ostatnie słowo...

  • 19. Data: 2005-09-22 10:41:54
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <c...@-...pl> niebacznie popelnil

    > To biorac pod uwage twoje zachowanie, bedziesz mial
    > nadzwyczaj satysfakcjonujace zycie.
    I pełne wrażeń, jak jeszcze tu podakazuje i mu P.Pezda
    albo nawet sam Cacko wytłumaczy niestosowność zachowania.

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2005-09-22 11:02:11
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał :
    > I pełne wrażeń, jak jeszcze tu podakazuje i mu P.P.
    > albo nawet sam C. wytłumaczy niestosowność zachowania.

    Niestety pani Kiry tak łatwo nie można namierzyć...
    No tak, pracownicy piszą z pracy, była historia z Lalą laleczną na TVN na
    przykład...
    Po co tłumaczyć? Łatwiej odciąć dostęp do niektórych usług sieciowych...