  • 1. Data: 2004-03-12 12:29:37
    Temat: Jak obejść niemieckie prawo?
    Od: "Buduś" <g...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    Chodzi o ich zakaz pracy dla Polakow przez pierwsze 2 lata (a docelowo moze i
    7 lat). Czy ktos sie orientuje, czy po 01.05.2004r. bedzie mozna bez problemu
    otworzyc dzialalnosc gospodarcza na terenie EU/Niemiec? Czy samozatrudnianie
    moze byc sposobem na obejscie ich przepisow?

    Pozdrawiam serdecznie
    Buduś.

  • 2. Data: 2004-03-12 14:21:20
    Temat: Re: Jak obejść niemieckie prawo?
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Buduś wrote:
> [...]
    > otworzyc dzialalnosc gospodarcza na terenie EU/Niemiec? Czy samozatrudnianie
    > moze byc sposobem na obejscie ich przepisow?

    Z tego co słyszałem Niemcy przygotowują program ułatwiający
    Polakom prowadzenie DG w Niemczech.

    Bronek

  • 3. Data: 2004-03-12 14:30:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Z tego co słyszałem Niemcy przygotowują program ułatwiający
    > Polakom prowadzenie DG w Niemczech.

    A masz jakiegoś linka?
    Z tego co tu i ówdzie czytałem do tej pory wynikało, że
    tamtejsza biurokracja i panoszenie urzędasów są jeszcze
    gorsze niz u nas :(

    Pix

  • 4. Data: 2004-03-12 16:14:13
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Buduś wyskrobał(a):
> [...]
    > bez problemu otworzyc dzialalnosc gospodarcza na terenie EU/Niemiec? Czy
    > samozatrudnianie moze byc sposobem na obejscie ich przepisow?

    Wystarczy, że Polaków zatrudni polska firma i będą mogli pracować.

    --
    Bartek Gliniecki