  • 1. Data: 2004-06-17 06:28:46
    Temat: Jak nie zaplacic kosztow zastepstwa ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Spoldzielnia podala mnie w listopadzie 2003 roku do sadu, o to ze zalegam z
    kwota x zadluzenia tytulem czynszu. W styczniu 2004 roku zaplacilem calosc
    wraz z odsetkami. W maju odbyla sie rozprawa (zaoczna czy jakos tak) i sad
    nakazal mi zaplate calosci. Oczywiscie wlasnie wnioslem sprzeciw i logiczne
    jest ze zostanie uznany (bo kase juz dawno zaplacilem). Podobno w tym
    przypadku koszty sadowe (niecale 100 zl) najprawdopodobniej zaplci SM. Ale
    co z kosztami ich zastepstwa adwokackiego ? Przeciez ta rozprawa byla juz
    niepotrzebna. Jak moge sie obronic od tej kwoty (600 zl), albo chociaz ja
    zmniejszyc ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-06-17 21:15:06
    Temat: Re: Jak nie zaplacic kosztow zastepstwa ?
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Można wiedzieć w jakim mieście czeka sie na rozprawę pół roku?

    w Warszawie ?

    andie

  • 3. Data: 2004-06-22 11:29:11
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Można wiedzieć w jakim mieście czeka sie na rozprawę pół roku?
    >
    > w Warszawie ?

    W Szczecinie. 5,5 miesiaca czekalem.

    Fantom