  • 1. Data: 2004-07-01 14:24:28
    Temat: Jak napisac mowe sadowa
    Od: "amelia" <a...@n...pl>

    Nie chodzi mi o żadne paragrafy, przepisy itp., chodzi mi o konspekt takiej
    mowy. Czyli co powinno byc na początku, co w środku a co na końcu. Obojętnie
    czy obrończa czy oskarżycielska. Temat: "Życie nie jest komiksem".
    Pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2004-07-01 19:35:37
    Temat: Re: Jak napisac mowe sadowa
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Thu, 1 Jul 2004 16:24:28 +0200, amelia
    <a...@n...pl> napisał:

> [...]
    > Obojętnie
    > czy obrończa czy oskarżycielska. Temat: "Życie nie jest komiksem".

    Chyba mam deja vu, albo to pytanie już było.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 3. Data: 2004-07-02 08:57:30
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Chyba mam deja vu, albo to pytanie już było.

    to napewno nie deja vu !
    poprzednio odpowiedź Falkenstein'a była inna :-)

    pozdr
    Traaq