  • 1. Data: 2004-07-01 13:27:41
    Temat: Sprzedaz oprogramowania do USA
    Od: "Jakub" <s...@g...ff>

    Mam mozliwosc uruchomienia eksportu oprogramowania do USA (bezposrednia
    dystrybucja od jednej z polskich firm). Sprzedaz bylaby prowadzona poprzez
    internet (sklep on-line).
    Niestety temat jest mi calkowicie obcy od strony prawnej , prosilbym o
    wskazanie jakis artykulow na ten temat lub rozwianie paru watpliwosci:
    - Czy do takiego produktu nalezy doliczac VAT ? Czy tez jego amerykanski
    odpowiednik ?
    - Czy mozna wystawiac fakture odbiorcy z USA ?
    - Na jakich zasadach obowiazuje prawo wszelkich roszczen ze strony klienta
    (reklamacje itp.) ? Na polskich czy amerykanskich ?
    - Jaka metoda platnosci stosowana jest najczesciej przy takich transakcjach
    ? Przelewe ze Stanów do Polski jest bardzo drogi (w praktyce paredziesiat
    USD) co czasem bedzie stanowic nawet 1/3 ceny produktu wiec odpada...

  • 2. Data: 2004-07-01 13:53:22
    Temat: Re: Sprzedaz oprogramowania do USA
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Jakub" <s...@g...ff> napisał(a)
    w news'ie: news:2kihqeF2p5v6U1@uni-berlin.de

    > Mam mozliwosc uruchomienia eksportu oprogramowania do USA (bezposrednia
    > [....................]

    Stajesz się nudny. Trochę ponad dwie godziny
    temu już taki post umieściłeś na grupie. Sądzisz,
    że taka nachalność kogoś zmobilizuje do odpowiedzi.?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "U kobiety nie są ważne nogi tylko serce, które bije między nimi."

  • 3. Data: 2004-07-01 14:00:00
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 1 Jul 2004 15:27:41 +0200, na pl.soc.prawo, Jakub napisal(a):

> [...]
    > ? Przelewe ze Stanów do Polski jest bardzo drogi (w praktyce paredziesiat
    > USD) co czasem bedzie stanowic nawet 1/3 ceny produktu wiec odpada...

    Nie mowiac o tym ze dostales odpowiedzi.
    Badz laskaw pierw zainteresowac sie losami tego co napisales wczwsniej.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-07-01 14:44:01
    Od: "Jakub" <s...@g...fff>

    > Stajesz się nudny. Trochę ponad dwie godziny
    > temu już taki post umieściłeś na grupie. Sądzisz,
    > że taka nachalność kogoś zmobilizuje do odpowiedzi.?

    PRzepraszam, nie zauwazylem ze tamten sie zamiescil.. Mialem problem z
    wysylaniem (blad mi wyskakiwal) wiec puscilem drugi raz po pewnym czasie

    Anuluje go jak sie uda