  • 21. Data: 2010-11-30 11:51:04
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2010 12:41, Liwiusz pisze:

    > W Warszawie ostatnio było około 5%. To już próg wyborczy.

    Wow. Ale osiągnięcie.

  • 22. Data: 2010-11-30 12:17:01
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    >Umowa o Pracę powinna zostać zlikwidowana już dawno.
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    Masz sensowny pomysł czym ją zastąpić?

    Darek

  • 23. Data: 2010-11-30 12:28:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > W Warszawie ostatnio było około 5%. To już próg wyborczy.

    No coś koło 15 lat temu też miał próg i wszedł sam do sejmu. Poza tym,
    że zarobił kasiurę, to nic i tak jako 1 nie zdziałał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-11-30 12:35:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No coś koło 15 lat temu też miał próg i wszedł sam do sejmu. Poza tym,
    > że zarobił kasiurę, to nic i tak jako 1 nie zdziałał.

    Ale to chyba nie jest argument, że do końca świata (albo do
    ostatecznego rozbioru Polski) mają w niej być tylko 4 partie???

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-11-30 12:44:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 13:35, Liwiusz pisze:

    > Ale to chyba nie jest argument, że do końca świata (albo do
    > ostatecznego rozbioru Polski) mają w niej być tylko 4 partie???

    No w USA są dwie :D

    Problemem w Polsce jest raczej nadmiar partii, a niedomiar
    alternatywnych programów. W zasadzie powinien być zakaz przechodzenia z
    partii do partii.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-11-30 13:12:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > napisa?(a):

    > Tristan nie pisał o naciąganiu prawa tylko o oszukiwaniu pracodawcy.

    A skąd Wy wiecie, że ona oszukuje?
    Korzysta ze swojego prawa i tyle.
    Pretensje kierować do Cyrku na Wiejskiej.
    J.

  • 27. Data: 2010-11-30 13:25:37
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:id2hmb$9ds$1@news.onet.pl...

    > Masz sensowny pomysł czym ją zastąpić?

    Może po prostu umową cywilno-prawną.

  • 28. Data: 2010-11-30 14:21:30
    Od: PaPi <...@...3>

    > W Warszawie ostatnio było około 5%. To już próg wyborczy.

    Moze inaczej, bo domyslam sie chodzi o pajaca pt. JKM ?
    Moglbys przytoczyc jakies projekty ustaw zgloszone przez UPR w czasach
    gdy ugrupowanie to bylo obecne w Sejmie ?

  • 29. Data: 2010-11-30 15:17:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 14:12, krys pisze:

    > A skąd Wy wiecie, że ona oszukuje?

    Ja nie twierdziłem, że oszukuje. Twierdziłem, że naciąga pracodawcę
    korzystając z badziewnego prawa.

    > Korzysta ze swojego prawa i tyle.
    > Pretensje kierować do Cyrku na Wiejskiej.

    Owszem. Ale człowieki nie wykorzystują wielu swoich praw, bo wiedzą, że
    to niemiłe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2010-11-30 15:24:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.11.2010 13:17, darek638 pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:id2hmb$9ds$1@news.onet.pl...
    > Masz sensowny pomysł czym ją zastąpić?

    Umowami zadaniowymi, jak U-Z czy UoD albo umowami długoterminowymi.
    Ja tak współpracuję ze swoimi kontrahentami. Mam umowy dłuższoterminowe
    czasowe i umowy na określone zadania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek