    From: s...@d...pl (Marcin Surowiec)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Date: 23 Jan 2003 14:43:44 +0100

    From: "Lech Szczepaniak" <i...@s...com>
    To: <p...@n...pl>

    : W sadzie pracy rejonowym sprawe wygralem.
    : Trafia do sadu okregowego i dzieja sie dziwne rzeczy !
    : Zeznaja swiadkowie - pracownicy pozwanego. Klamia jak najeci.
    : Co zrobic, jesli:
    :
    : 1. Sedzia nie dala mi mozliwosci zadania wszystkich pytan
    : z gory zakladajac, ze nie beda one istotne

    złożyć wniosek o sprostowanie protokołu (tydzień od rozprawy)

    : 2. Na prosbe zaprotokolowania tresci zeznan swiadka,
    : ktore byly dla mnie korzystne nie zgadza sie aby
    : wpisywac to do protokolu
    : (sedzia twierdzi, ze tylko ona ma prawo dyktowac protokolantowi)

    słusznie

    : 3. Na mnie prawie krzyczala i nie dawala dojsc do slowa

    może zachowywałeś się nieodpowiednio :-)

    : 4. Sedzia oglasza, ze wyda wyrok i podaje termin.

    wczesniej zamyka rozprawę,

    : Czy istnieje jakas mozliwosc zmiany sedziego?

    teraz????

    : Czy istnieje mozliwosc odwolywania sie od tego wyroku ?

    a o ile jest sprawa?

    : Czy mam prawo pisac jeszcze teraz wnioski do sadu ?

    tak

    : (Jestem w stanie udowodnic, ze jeden ze swiadkow klamal.)

    więc do dzieła,
    btw: sąd prowadził postępowanie dowodowe w II instancji????
    w tak szerokim zakresie????

    dziwne, jakiś pracowity ten sąd :)