  • Data: 2003-01-23 13:54:10
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@2...17.138.62...
    > [ciach]

    > Czy nie masz wrażenia, że znowu potwierdza to moje twierdzenie o
    > poziomie polskiego sądownictwa, w którym podsądny bez adwokata (na
    > którego zwyczajnie go nie stać) pozbawiony jest wszelkich praw!!!!

    nie, nie uważam tak ponieważ nie siedziałes za tym stołem i nie słyszales co
    niekiedy ludzie mają do powiedzenia stad twoje opinie może na kilku jakiś
    przykładach a twierdze ,że to nie jest łatwy chlebek i gdy doszłoby do
    tego,ze każda ze stron mogłaby się pieklić to jedno przeprowadzenie
    postępowania byłoby jedynym na wokandzie ...żeby wydawać ostre opinie o
    sądownictwie/ tu nie twierdze,że może dojść do krzywdzącej pomyłki /
    należałoby popracować troche w tej branży np. gdy dochodzi do sytuacji typu
    "pozwany ze swojego miejsca kieruje sie do powódki w celu rękoczynów czy też
    wylgarnymi słowami obraża sąd czy przeciwnika " w wierz mi wiele jest spraw
    takich to jak myślisz ? co powinien sędzia ? wysłuchać bo poniosło go i
    protokołować kretyńskie zachowania?
    w sądzie wchodzący każdy ma swoje racje należy ich wysłuchać ale w granicach
    normalności ...

    Sandra