  • Data: 2003-01-23 13:38:40
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lech Szczepaniak <i...@s...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Zeznaja swiadkowie - pracownicy pozwanego. Klamia jak najeci.
    > Co zrobic, jesli:
    >
    > 1. Sedzia nie dala mi mozliwosci zadania wszystkich pytan
    > z gory zakladajac, ze nie beda one istotne
    >
    > 2. Na prosbe zaprotokolowania tresci zeznan swiadka,
    > ktore byly dla mnie korzystne nie zgadza sie aby
    > wpisywac to do protokolu
    > (sedzia twierdzi, ze tylko ona ma prawo dyktowac protokolantowi)
    >
    > 3. Na mnie prawie krzyczala i nie dawala dojsc do slowa
    >
    > 4. Sedzia oglasza, ze wyda wyrok i podaje termin.
    >
    > Czy istnieje jakas mozliwosc zmiany sedziego?

    wyłaczenie sędziego ale to nie jest takie proste ...poczytaj sobie o
    wyłączeniu ...

    > Czy istnieje mozliwosc odwolywania sie od tego wyroku ?

    apelacja...

    > Czy mam prawo pisac jeszcze teraz wnioski do sadu ?

    tak ...możesz zapoznać sie z protokołem i ??? jeżeli stwierdzisz ,że w
    treści protokołu jest coś niezgodnego możesz wnieść o sprostowanie protokołu
    /naswietlajac np. że nie zostały zaprotokołowane istotne fakty ,które
    przemawiałby za twoimi racjami/ a to
    powstrzyma wydanie orzeczenia...pilne ...

    > (Jestem w stanie udowodnic, ze jeden ze swiadkow klamal.)

    to możesz napisać w swoim wniosku przedst. dowody i inf.,że sąd nie zezwolił
    Ci na przedstawienie faktów stąd wniosek jest zasadny...

    Sandra