  • Data: 2003-01-23 14:30:43
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    > : Czy nie masz wrażenia, że znowu potwierdza to moje twierdzenie o
    > : poziomie polskiego sądownictwa, w którym podsądny bez adwokata (na
    > : którego zwyczajnie go nie stać) pozbawiony jest wszelkich praw!!!!
    >
    > bzdura, ma wszelkie prawa.

    Jeżeli nie leczyłeś się psychiatrycznie, nie grozi ci dorzywocie
    (zabójstwo itp.) to o adwokacie z urzędu możesz tylko pomarzyć. A jak
    nie masz adwokata - a występujesz nie daj borze przeciw firmie (z
    adwokatem) to sędzina do spóły z adwokatem cię zeżrą - zgodnie z
    prawem i wszelkimi arkanami sztuki.
    (W większości przypadków Prawda nie ma żadnego znaczenia - osoba
    fizyczna skopana jest za słaba by oddać a adwokat zawsze może utrudnić
    życie - to skopać słabszego)

    > jakoś kilka razy wystepowałem bez adwokata i Sąd nie zwrócił mi
    uwagi, że
    > nie mam prawa czegoś zrobić.

    No to albo nie miałeś wiele do powiedzenia albo trafiłeś na Sędziego

    > Ty zdaje się mylisz prawo do obrony ze znajomością prawa.

    Nie - to sa trzy równe sprawy.
    trzy:
    - 'Prawo do obrony' - Sam siebie ;-))))
    - 'znajomość prawa' - ;-)) - jaki poziom?
    - możliwość korzystania z adwokata - nie dość że klan zamknięty (Rada
    Adwokacka) to jeszcze monopolistyczny (drogi) i brak możliwości
    skorzystania z adwokata z urzędu (poza wyjątkami)

    > Czy Twoim zdaniem Są powinien osobie występującej bez adwokata
    mówić:

    Moim zdaniem nie powinno być rozpraw bez adwokata (poza przypadkiem w
    którym podsądny z niego zrezygnuje).

    Pozdrawiam
    Qwax