  • Data: 2003-01-23 17:16:50
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: i...@s...com (Lech Szczepaniak) szukaj wiadomości tego autora

    >W sadzie pracy rejonowym sprawe wygralem.
    >Trafia do sadu okregowego i dzieja sie dziwne rzeczy !
    Ciesze sie, ze choc czesc z Was podziela moje zdanie.
    Zapewniam, ze nie jestem awanturnikiem i na rozprawie zachowywalem
    sie kulturalnie. Ja nie walcze o wielka sprawe
    (z punktu widzenia pracodawcy). Chodzi mi jedynie o sprostowanie
    swiadectwa pracy (art. 52). Dla mnie natomiast jest to bardzo wazne.
    Jestem uczciwym czlowiekiem i za wszelka cene chce
    oczyscic siebie z zarzutow.
    Niestety nie jestem bogaty :(

    Ale co tak naprawde moge teraz zrobic:

    1. Cicho siedziec, nie zadzierac z sedzia i czekac na wyrok ?
    2. Zlozyc pismo procesowe i przedstawic moj punkt widzenia ?
    3. Wejsc w jawna konfrontacje z sedzia i starac sie o innego ?

    Bardzo prosze o przesylanie szczegolnie cennych rad na priva.
    Nie musze przeciez ulatwiac zycia moim przeciwnikom.

    I na koniec, taka - troche filozoficzna - refleksja.
    W sytuacji, gdy na swojej skorze doswiadczam takich przykrosci
    zaczynam rozumiec powody dla ktorych zdesperowani i bezsilni ludzie
    chwycili kiedys za bron i zaczeli robic porzadek (np. poprzez
    rewolucje).
    Nie dziwi tez to, ze inni, moze madrzejsi ode mnie, po prostu przeszli
    do szarej strefy czy tez zalozyli mafie i maja w d.. cale to prawo.
    Komu ono sluzy ? W mojej sytuacji przeciwnikiem jest firma panstwowa
    (konkretnie dyrektor, ktory msci sie na mnie), ktora do walki ze mna
    zatrudnia dwoch prawnikow. Jakie sa moje szanse :(