  • 1. Data: 2002-07-08 19:44:18
    Temat: Jak liczyć czas pracy ? - nietypowe godziny.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Mam taki problem. Zatrudniając się powiedziano mi, że będę pracował od 9:00 do
    17:00 i w zasadzie w większości przypadków tak jest.
    Jednak z racji nałożonych zadać 1-3 razy w miesiącu muszę spotkać człowieka "na
    mieście" np. o godzinie 5:30 lub przykładowo odebrać przesyłkę kurierską z
    pociągu który to pociąg przyjeżdża na dworzec o np. 21:30.
    Zarówno załatwianie spraw ze spotkanym człowiekiem, jak samo odbieranie
    przesyłki trwa kilka minut.

    Pytanie więc brzmi: ile dodatkowo czasu pracuję? Czy do czasu pracy zalicza się
    dojazd "na miasto" lub na dworzec co zajmuje mi ok. 30 minut w jedną stronę ?

    Trzeba nadmienić, że takie wychodzenie na dworzec bardzo dezorganizuje mi czas
    po pracy. Jak to rozwiązać ?

    Pozdr
    Krzysztof - k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-08 20:27:34
    Temat: Re: Jak liczyć czas pracy ? - nietypowe godziny.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > Mam taki problem. <ciach>

    "Proponuję j(..) udać się do porządnej księgarni lub nawet publicznej
    czytelni
    i dokształcić się samemu. Czytać trzeba najnowsze książki i opracowania,
    oczywiście porządnie przeczesać net !! Czytac suche akty prawne !! Wiem...
    zajmie to Tobie tydzień... miesiąc... kwartał... ale przy okazji dowiesz się
    czegoś więcej."

    :PPPP

    HaNkA CyTuJaCa :-))

  • 3. Data: 2002-07-11 22:23:15
    Od: "vaskez" <v...@p...gazeta.pl>

    Tak czytać trezba to prawda.
    Ale.. aby obliczyć prawidłowo czas godzin nadliczbowych ważne jest :
    jakdługo pozostajesz w dyzpozycji pracodawcy w związku z odbieraniem
    przesyłek kurierskich. A więc jeśli np nie odbierasz ich "przy okazji
    powrotu do domu" a dodatkowo musisz tam specjalnie jechać - to - czas
    potrzebny do odebrania przesyłki możesz zaliczyć jako prace.
    Pozdrawiam
    vaskez

  • 4. Data: 2002-07-12 20:23:18
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > powrotu do domu" a dodatkowo musisz tam specjalnie jechać - to -  czas
    > potrzebny do odebrania przesyłki możesz zaliczyć jako prace.

    Właśnie myślałem, czy może jesli mam odebrać przesyłkę o 21:30 to po 17:00 nie
    wracać do domu, tylko siedzieć w biurze i wtedy jako godz. nadliczbowe zaliczyć
    od 17:00 do 21:30 ??
    To samo rano, pojechać na 5:30, załatwic sprawę w 5 minut i zamiast do domu do
    biura mimo iż nic nie mam do roboty... tylko szef powie, po co siedzę ? mam
    wracac do domu...

    Pozdr
    krw1618