  • 41. Data: 2010-02-03 20:57:11
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:hkc11t$i0o$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Naprawde? Bo ja tu widze dosc silna kontre: uniemozliwienie
    > korzystania z mojej wlasnosci terenu. Zostawie ci mojego zloma
    > na twojej dzialce i sie bujaj z nim ;P

    Na nieogrodzonej niestety to problem właściciela nieruchomości.

  • 42. Data: 2010-02-03 21:21:00
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-02-03 21:56, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:hkbfjk$npb$2@news.onet.pl...
    >
    > Celem działania sparwcy nie jest skąłdowanie a uniemożliwienie
    > korzystania z pojazdu.

    Da się to udowodnić?

    > Nie, bo jak widzę plac, na którym parkują pojazdy i nie ma zakazu, to
    > truydno bym przed zaparkowanie zasuwał do Geiodezji i Ksiąg Wiczystych,
    > byb sparwdzić czyj jest, a potem do właściciela z pytanie, czy mogę
    > postać chwilę

    Tu masz rację, ale dalej nie widzępodstawy do mandatu dla właściciela

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 43. Data: 2010-02-03 23:16:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Da się to udowodnić?

    Może da, może nie. To już kwestia dowodowa. Ja zająłem stanowiska względem
    stanu faktycznego tu przedstawionego. Tak, czy siad da sie dowieść, zę
    obstawiając tymi paletami poajzd conajmniej się godzi na to, ze
    uniemożliwia korzystanie z pojazdu.

    > Tu masz rację, ale dalej nie widzę podstawy do mandatu dla właściciela

    Jak Cię mogę przekonać?

  • 44. Data: 2010-02-06 01:28:47
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie=?ISO-8859-2?Q?_na_moim_terenie=3F?=
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "KK" <n...@i...com> wrote in message

    > Jak nie zrobie?
    > Dzwonie po lawete i kolesia zawijaja ;)

    Moze lepiej wez giwere i zastrzel bo to przecie twoje prywatne - prawda?:))

  • 45. Data: 2010-02-06 01:39:04
    Temat: Re: Jak egzekwowac platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jezeli buc stawia tak samochód, ze utrudnia wyjscie z domu?
    > Jeszcze samemu jakos daje rade wyjsc, ale juz wozka dzieciecego nie moge
    > wyprowadzic.
    > Jest szansa ze SM lub policja zaregauje na takie wjazdy w drzwi?

    Na moja logike to juz zupelnie inna sprawa, nie wiem jak to wyglada ale
    jesli zastawiona jest brama to samochod blokujacy wyjscie stwarza zagrozenie
    np. podczas ewakuacji pozarowej.
    W Kodeksie drogowym jest nawet napisane, ze na chodniku musi byc zachowana
    szerokosc chodnika, nie wiem ile teraz jest, ale kiedys bylo 0.5m

  • 46. Data: 2010-02-06 06:49:19
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 01:39:04 -0000, pmlb napisał(a):

    > W Kodeksie drogowym jest nawet napisane, ze na chodniku musi byc zachowana
    > szerokosc chodnika, nie wiem ile teraz jest, ale kiedys bylo 0.5m

    LOL Nigdy nie maiłeś prawa jazdy ekspercie od ruchu drogowego.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 47. Data: 2010-02-06 15:28:26
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@i...com> napisał w wiadomości
    > Dzierzawie dzialke od Miasta. Jest to dzialka polozona przy b. duzym
    > osiedlu na ktorym jest problem z miejscami parkingowymi. No i sila rzeczy
    > cala moja dzialka jest zastawiona autami, bo w poblizu nie ma alternatywy.
    > Mysle zeby to wykorzystac i troche zarobic, lecz nie chcialbym grodzic
    > dziaki (zmniejszenie wielkosci = mniej aut)

    Stawiasz tablice z napisem: "parkowanie tylko dla posiadaczy abonamentu.
    Uwaga! nie odpowiadamy za przebite opony w samochodach, ktore nie mają
    wykupionego abonamentu!" :)

    pozdrawiam, wromek

  • 48. Data: 2010-02-06 16:30:27
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-06 16:28, Użytkownik wromek napisał:

    > Stawiasz tablice z napisem: "parkowanie tylko dla posiadaczy abonamentu.
    > Uwaga! nie odpowiadamy za przebite opony w samochodach, ktore nie mają
    > wykupionego abonamentu!" :)

    Parkujący tam mogą widzieć działkę z okien.
    Niektórzy z nich mogą mieć ustawioną w oknie mieszkania kamerę
    rejestrującą co dzieje się na parkingu.
    Zdjęcie tablic plus jeden czy dwa filmiki jak dziurawi opony
    i funduje nowe opony co drugiemu właścicielowi pojazdu z
    sąsiedztwa.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2010-02-08 08:12:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    pmlb pisze:

> [...]
    > W Kodeksie drogowym jest nawet napisane, ze na chodniku musi byc
    > zachowana szerokosc chodnika, nie wiem ile teraz jest, ale kiedys bylo 0.5m

    1.5 metra... Dodatkowo parkowany musi być w odpowiedni sposób i tylko w
    miejscach, gdzie nie ma zakazu parkowania na ulicy (chyba, że jest
    wyraznie napisane, że zakaz nie dotyczy chodnika)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 50. Data: 2010-02-08 09:45:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > 1.5 metra... Dodatkowo parkowany musi być w odpowiedni sposób i tylko w
    > miejscach, gdzie nie ma zakazu parkowania na ulicy (chyba, że jest
    > wyraznie napisane, że zakaz nie dotyczy chodnika)

    Dzieki! Tak cos mi sie wydawalo, ze bylo to 1,5m;) W Polsce nie jezdzilem od
    lat, w UK parkowanie na chodnikach jest zabronione z wyjatkami.
    Napisalem 0,45m bo jak sobie przypomne zawsze samochody parkowaly na
    chodniku "do oporu" i juz pewnosc stracilem czy to bylo 1,5 czy moze 0,5m:))