  • 1. Data: 2010-02-02 18:16:33
    Temat: Jak egzekwować platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: KK <n...@i...com>

    Dzierzawie dzialke od Miasta. Jest to dzialka polozona przy b. duzym
    osiedlu na ktorym jest problem z miejscami parkingowymi. No i sila
    rzeczy cala moja dzialka jest zastawiona autami, bo w poblizu nie ma
    alternatywy. Mysle zeby to wykorzystac i troche zarobic, lecz nie
    chcialbym grodzic dziaki (zmniejszenie wielkosci = mniej aut)
    Jakies pomysly?

  • 2. Data: 2010-02-02 18:24:39
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-02 19:16, Użytkownik KK napisał:
> [...]
    > alternatywy. Mysle zeby to wykorzystac i troche zarobic, lecz nie
    > chcialbym grodzic dziaki (zmniejszenie wielkosci = mniej aut)

    Dozorca który będzie kasował za wjazd.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-02 18:35:17
    Od: KK <n...@i...com>

    RadoslawF pisze:

    > Dozorca który będzie kasował za wjazd.
    >

    > Pozdrawiam

    Komus takiemu trzeba płacic, a pozatym nie widzi mi sie trzymanie tam
    czlowieka 24h/7dni
    Zreszta wolalbym sie nastawic na miesieczny abo za parkowanie a nie za
    jednorazowy wjazd. W koncu to nie centrum...

  • 4. Data: 2010-02-02 19:11:40
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie=?ISO-8859-2?Q?_na_moim_terenie=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    KK wrote:

    > Komus takiemu trzeba płacic, a pozatym nie widzi mi sie trzymanie tam
    > czlowieka 24h/7dni Zreszta wolalbym sie nastawic na miesieczny abo za
    > parkowanie a nie za jednorazowy wjazd. W koncu to nie centrum...

    Ogrodzić byle jak palikami z taśmą, zostawić wjazd, przy wjeździe
    postawić tablicę, "Teren prywatny - wjazd tylko dla abonentów", do tego
    przybić cennik i cześć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-02-02 19:31:01
    Od: KK <n...@i...com>

    Massai pisze:

    > Ogrodzić byle jak palikami z taśmą, zostawić wjazd, przy wjeździe
    > postawić tablicę, "Teren prywatny - wjazd tylko dla abonentów", do tego
    > przybić cennik i cześć.

    Tez o tym myslalem, ale jesli ogrodze dzialke, automatycznie zmniejszy
    mi sie liczba miejsc parkingowych. Teraz jest tak, ze jak kogos zastawia
    od tylu to sobie wyjedzie przez chodnik - czyli moga parkowac w 2
    rzedach. A gdybym zagrodzil to nie byloby takiej mozliwosci

  • 6. Data: 2010-02-02 20:01:52
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-02 20:31, Użytkownik KK napisał:

> [...]
    > od tylu to sobie wyjedzie przez chodnik - czyli moga parkowac w 2
    > rzedach. A gdybym zagrodzil to nie byloby takiej mozliwosci

    Jak małe dziecko.
    A więcej zyskasz jak zapłacą za jeden rząd czy jak będą parkować
    w dwu rzędach za darmo ?

    I jeszcze jedno, zawsze jakiś procent miejsc będzie zajętych
    przez parkujących na sępa czyli za darmo. Jeśli nie chcesz
    zainwestować w ciecia to bądź przygotowany że legalnie
    krzywdy takim sępiącym nie zrobisz.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-02-02 20:12:35
    Od: KK <n...@i...com>

    RadoslawF pisze:
> [...]

    > przez parkujących na sępa czyli za darmo. Jeśli nie chcesz
    > zainwestować w ciecia to bądź przygotowany że legalnie

    Jak nie zrobie?
    Dzwonie po lawete i kolesia zawijaja ;)

  • 8. Data: 2010-02-02 20:22:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-02 21:12, Użytkownik KK napisał:

    > Jak nie zrobie?
    > Dzwonie po lawete i kolesia zawijaja ;)

    Zadzwoń i nie zapomnij tu opisać co było później i ile trwało.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-02-02 20:29:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KK pisze:

    > Jak nie zrobie?
    > Dzwonie po lawete i kolesia zawijaja ;)

    Ciebie zawijają.

  • 10. Data: 2010-02-02 20:36:55
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    Oni tylko na to czekają, żeby wywozić auta z twojej prywatnej działki :)

    Jurek S.