  • Data: 2003-09-18 12:39:19
    Temat: Re: Jak byc legalnym dostawca internetu ?
    Od: "mk" <mk@_NOSPAM_fanthom.irc.pl_NOSPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem osoba prywatna. Chcialem wziasc z tpsa DSLa i podzielic go na kilku
    > mieszkancow. W jaki sposob moge brac od nich oplaty za to itp ? Musze
    > zalozyc dzialalnosc czy jak ?
    Są różne możliwości:
    1. Założyć działalność. Plusy - można odliczać vat od zakupów, minusy -
    trzeba płacić zus.
    2. Założyć stowarzyszenie. Wady - prowadzisz pełną księgowość (a to zajmuje
    sporo czasu i nerwów)
    3. Nic nie zakładać, sformułować regulamin w którym każdy uczestnik
    potwierdza że pomiędzy nim a tobą nie istnieje relacja kupujący-sprzedający
    i że zbierasz składki tylko i wyłącznie w imieniu providera lub na
    odtworzenie sprzętu który pozostaje wspólną własnością wszystkich
    uczestników, zmusić każdego do podpisania tego regulaminu, ale i tak nie
    gwarantuje to 100% legalności.

    MK