  • Data: 2012-01-17 15:45:15
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.01.2012 13:49), Kamil wrote:

    > Bo jest kurwa mać następcą prawnym???
    > Czy dziedziczysz po swoim starym same aktywa czy pasywa także spadają na
    > ciebie po twoim przodku który wykitował/strzelił se w łeb/zdechł/odwalili
    > mu kitę???

    Ale jedna z tych firm w międzyczasie zbankrutowała.

    Sorry, ale narzekania wątkotwórcy są takie, jakby ktoś mu powiedział
    *dziesiąt lat temu, że żołnierze mają za zadanie strzec socjalizmu a
    teraz się zorientował że socjalizmu niet a żołnierze nawet palcem nie
    ruszą.

    Następca prawny pewne rzeczy dziedziczy, pewnych nie. Zależy od
    okoliczności. Im więcej w międzyczasie okoliczności gwałtownych i
    kryzysowych - tym więcej różnic między tym obiecał poprzednik a co
    dotrzyma następca.

    p. m.