  • Data: 2012-01-18 14:48:43
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2012 20:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Niby dlaczego? Wartość złota jest bardzo umowna i podatna na spekulacje.
    > Raz szczyt, raz dno.
    piszesz jakby jedynym celem było zdenerwowanie mnie i innych. Zus "da
    nam" co zechce, i nie mamy na to wypływu. Ile pracujemy? 40 lat? wiesz
    ile to jest 100zł na oprocentowaniu wyższym o 5% niż inflacja? Mnie
    wychodzi 7 razy tyle. a 5 % przy 40 letnim czasie to nie jest dużo. Co
    potrzebujemy? cudów? podarków, jałmużny? NIE potrzebujemy zaorać zus i
    stworzyć prawo sprzyjające oszczędzaniu na emeryturę. Wtedy zniknie coś
    takiego jak wiek emerytalny.

    ToMasz