  • Data: 2012-01-18 08:40:44
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jf5uj5$id8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jest bo wogóle nie miał zamiaru dyskutować na temat ile emerytury
    > dostanie, lecz na temat gdzie może zaskarzyć państwo. Działał celowo i z
    > premedytacją, podjudzając jeszcze w trakcie dyskusji kolejnymi
    > półprawdami. Właśnie tak działa klasyczny troll, wywołuje drażliwy temat
    > podając nieprawdziwe dane. Jeżeli jego nieprawdziwe dane zostaną szybko
    > sprostowane przez dyskutantów to dyskusja naturalnie wygasa a cel trola
    > nie zostaje osiągniety, natomiast jeżeli rozdmuchiwany jest temat i jego
> [...]

    Danusiu, czego nie rozumiesz w treści:
    "A czy możesz się jednak odnieść do tego, co zacytowałam?
    Czy z zazdrości również postanowiłaś wystartować w konkursie na trolla
    roku?"
    Po raz kolejny odpowiadasz na ten sam mój mail i po raz kolejny kompletnie
    bez odniesienia do tego, co napisałam.
    To się robi już zdeczko żałosne.

    N.