  • Data: 2012-01-18 15:11:47
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 15:48, ToMasz pisze:

    > piszesz jakby jedynym celem było zdenerwowanie mnie i innych. Zus "da
    > nam" co zechce, i nie mamy na to wypływu. Ile pracujemy? 40 lat? wiesz
    > ile to jest 100zł na oprocentowaniu wyższym o 5% niż inflacja? Mnie
    > wychodzi 7 razy tyle. a 5 % przy 40 letnim czasie to nie jest dużo. Co
    > potrzebujemy? cudów? podarków, jałmużny? NIE potrzebujemy zaorać zus i
    > stworzyć prawo sprzyjające oszczędzaniu na emeryturę. Wtedy zniknie coś
    > takiego jak wiek emerytalny.
    >
    > ToMasz

    iiitam...

    Potrzebujemy zniesienia obowiązku ubezpieczeń emerytalnych.

    1) 5-10% meneli wymrze z głodu, co już wydatnie poprawi średnią (czy
    sumaryczną) "jakość" społeczeństwa,
    2) urwie się rządowi najtłustsze koryto, więc do władzy przestaną się
    pchać najgorsze męty i złodzieje,
    3) pieniądze pozostawione w rękach ludzi faktycznie zaczną być
    inwestowane, przez co gospodarka ruszy z kopyta

    Następnym krokiem powinno być zlikwidowanie zasiłków dla bezrobotnych.
    Efekty - wg powyższego mechanizmu, plus "od natychmiast" 10-krotny
    spadek bezrobocia.

    A potem zdrowotnych...
    potem "przymusu szkolnego"

    co tam jeszcze?