  • Data: 2021-01-13 08:13:46
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2021 o 21:52, Robert Tomasik napisał:

    > Jak zwykle wymyślasz sobie jakąś teorię, którą przez kilka kolejnych
    > postów będziesz zwalczał. Policja jest od ustalenia faktów, a nie od
    > ustalania, co dobre, a co złe. Jak policjant z obwinionym się zgadzają,
    > ze to wykroczenie, to ewentualnie w drobnych sprawach można pominąć sąd
    > - mandatem. I tyle.
    >
    > Tu nie chodzi o to, jakie przekonanie ma policjant. Bo on na tym
    > krawężniku nie jest od wygłaszania własnych prywatnych opinii.

    > Dokładnie. Niech sąd sobie to ustala.

    To co, wezmę Twoje dane i zgłoszę, że mogę podejrzewać, że coś komuś
    ukradłeś, nie widziałem, ale widzę fakt, że masz fajną kurtkę, więc
    podejrzewam cię, że ukradłeś, niech sąd rozstrzyga, czy ukradłeś, czy
    kupiłeś, czy dostałeś. Takie myślenie teraz pokutuje wśród
    funkcjonariuszy. Co jest idiotyzmem i moim zdaniem, tak jak
    nieuzasadnione wezwanie policji jest narażone na karę, tak i karać
    powinno się funkcjonariuszy za kierowanie bzdurnych wniosków do sądu!

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl