  • 11. Data: 2006-05-09 08:16:19
    Temat: Re: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

    news:e3pid1$k1c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Akurat to mi nie przeszkadza, jeżeli jest Aszkenazi, to nalezy do
    > okupantów i rdzenni Palestyńczycy są dla niego niewolnikami, różnica może
    > być taka, że niektórzy są mojżeszowcami, a niektórzy muslimami,
    > (chrzescijan tam mało), on sam deklarował się jako żydokomuch, czyli chce
    > należeć lub należy do kasty rządzącej (nadal) w Polsce.

    Ale jaki to ma związek z dziećmi?!
    Iwona

  • 12. Data: 2006-05-09 10:16:57
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Marchewka" <M...@b...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jaki to ma związek z dziećmi?!
    > Iwona

    Nie wiesz? Obrzezałaś już swoje?

  • 13. Data: 2006-05-09 12:18:15
    Od: karel <y...@b...com>

    Sky wrote:
> [...]
    > niemieckim. Sąd wymierzył mu w 1987 r. karę trzech lat pozbawienia wolności
    > za oszustwo. Hass twierdzi, że jest niewinny.
    >
    > Przyszłemu ojcu nie grozi obowiązek płacenia alimentów z własnej kieszeni,
    > ponieważ jedynym jego źródłem utrzymania jest renta, a to świadczenie nie
    > podlega konfiskacie.
    >
    > Niemiecka minister sprawiedliwości Brigitte Zypries (SPD) poinformowała, że
    > jej resort bada możliwości prawne pozwalające pokrzyżować plany Hassa.
    > Ustawa o dokumentach umożliwia - jej zdaniem - unieważnienie uznania
    > ojcostwa, jeżeli jego motywem są "nieuczciwe zamiary".

    ROTFL

    Ta asshole Brigitte dostala chyba magisterke razem z sendziom Lederem w
    Szczytnie?

    Od kiedy chec pomocy jest nieuczciwym zamiarem?

    m.html

  • 14. Data: 2006-05-09 12:22:01
    Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

    > Obrzezałaś już swoje?

    Dziewczynkę?!!
    I.

  • 15. Data: 2006-05-09 12:22:32
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dziewczynkę?!!
    > I.

    Też to robią...

  • 16. Data: 2006-05-09 12:26:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 maj o godzinie 12:16, na
    pl.soc.dzieci,pl.soc.polityka,pl.soc.prawo, Panslavista napisał(a):

    > Nie wiesz? Obrzezałaś już swoje?

    LOL
    A tak poważnie - wiesz że taki "motyw" ma ogromne znaczenie higieniczne, a
    nie tylko religijne czy obyczajowe?

    --
    Herbi
    09-05-2006 14:26:20

  • 17. Data: 2006-05-09 12:32:43
    Od: "Paulinka" <paulina@precz_ze_spamem_okis.pl>

    Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:e3q1fp$clq$1@news.onet.pl...

    [ciach]
    Marchewka bądź człowiekiem!
    Nie wyciągaj mi tego czegoś z KF-a błagam.

    Pozdrawiam
    Paulinka

  • 18. Data: 2006-05-09 12:37:32
    Od: karel <y...@b...com>

    Herbi wrote:

    > LOL
    > A tak poważnie - wiesz że taki "motyw" ma ogromne znaczenie higieniczne, a
    > nie tylko religijne czy obyczajowe?

    Nie ma i nigdy nie mial.

    Przeciwnie, jest szkodliwy dla czulego miejsca ciala pozbawionego
    naturalnej ochrony.

    A zwyczaj wprowadzono bo pastuchy na Bliskim Wschodzie nie myly sie.

  • 19. Data: 2006-05-09 12:41:08
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

    > LOL
    > A tak poważnie - wiesz że taki "motyw" ma ogromne znaczenie higieniczne, a
    > nie tylko religijne czy obyczajowe?

  • 20. Data: 2006-05-09 12:42:01
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "karel" <y...@b...com> wrote in message news:g208g.254$U25.6@trndny09...

    > Nie ma i nigdy nie mial.
    >
    > Przeciwnie, jest szkodliwy dla czulego miejsca ciala pozbawionego
    > naturalnej ochrony.
    >
    > A zwyczaj wprowadzono bo pastuchy na Bliskim Wschodzie nie myly sie.

    Bo na pustyniach nie ma wody...