  • 1. Data: 2006-05-08 21:04:23
    Temat: intercyza a egzekucja komornicza
    Od: "ania" <z...@o...pl>

    Witam

    Jeżeli mamy podpianą z mężem intercyze, a z powodu jego zadłużenia sąd
    chciał rozszerzyć wymagalność spłaty na małżonkę i pomimo, iż wysyłałam
    dwukrotnie(również odwołanie) pismo do sądu że taką intercyzę mamy i sąd
    pomimo to zarządził rozszerzenie egzekucji, to wskóram coś u komornika z tą
    intercyzą???
    Jest jakaś szanasa? Bo Sąd mnie zupełnie spuścił po brzytwie...

    Proszę o jakieś komentarze, bo już zupełnie straciłam wiarę
    wsprawiedliwość..

    A.

  • 2. Data: 2006-05-09 06:14:18
    Temat: Re: intercyza a egzekucja komornicza
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ania" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest jakaś szanasa? Bo Sąd mnie zupełnie spuścił po brzytwie...
    >
    > Proszę o jakieś komentarze, bo już zupełnie straciłam wiarę

    Dużo zależy od tego kiedy była podpisana umowa ustanawiająca rozdzielność
    majątkową i jakie konkretnie roszczenie. Może napisz coś więcej?

    Szymon