  • 31. Data: 2008-01-12 08:44:01
    Temat: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fm9s9k$4vp$1@achot.icm.edu.pl...

    > własnie, dlatego trzeba zakończyć takie działalności składając skuteczne
    > zawiadomienia do prokuratury.
    >
    > IJ potem wysyła druczki gdzie niby promocja, a nakłania tym samym do
    > uznania długu, co jest ewidentnym przestępstwem z art. 286 kk...
    > "Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    > doniekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem...

    Hihihi, wlasnie wyslalem do UOKIK maila:

    Czy w zwiazku z decyzjami przedstawionymi na stronie
    http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_edukacja/inf
    ormacja/komunikaty_prasowe/art396.html
    przewidujecie - po uprawomocnieniu sie postanowien - zgloszenie podejrzenia
    popelnienia przestepstw z art. 186 Kodeksu Karnego?

    Moze jeszcze komus sie bedzie chcialo cos w tym stylu wyslac?

    sz.

  • 32. Data: 2008-01-13 01:01:46
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    A ja się zastanawiam nad treścią pierwszego postu. Skoro zawiadomienie
    dotyczy "wznowienia windykacji" (jak piszesz) a nie "wznowienia zawieszonej
    "egzekucji , skoro nie otrzymałaś nakazu zapłaty wydanego przez sąd , skoro
    nigdy nie otrzymałaś pisma od komornika wszczynajacego egzekucję na podstawie
    nakazu , skoro nie otrzymałas od komornika postanowienia o zawieszeniu
    egzekucji , skoro nie otrzymałaś od komornika postanowienia o ponownym
    wznowieniu egzekucji na wniosek wierzyciela ,skoro wierzyciel nie podaje
    poprawnej sygnatury prawomocnego nakazu zapłaty lub sygnatury akt nadanej przez
    komornika - to ;
    - nie składaj im zadnych pism i oświadczeń,
    - zawiadom policję o próbie wyłudzenia lub raczej wymuszenia połaczonego z
    nękaniem i molestowaniem psychicznym.
    - zgłoś się do poradni zdrowia psychicznego i zacznij psychoterapię dysfunkcji
    i depresji , stanów lękowych ,psychozy maniakalnej ,urojeń i lokofobii
    połaczonej z elementami natręctwa w zakresie gromadzenia wszystkich napotkanych
    biletów PKP , - a wszystko to jako; nastepstwo traumy wywołanej nękaniem
    windykatorów ,
    - jeśli biznes z dotacją nie wypali albo nie otrzymasz dotacji ; żądaj
    odszkodowania od nękajacego.

    Jesli nie mówisz całej prawdy lub coś pomijasz w opisie sytuacji i faktów -
    to ; patrz zdanie poprzednie, z tym zastrzeżeniem ,że zmieniamy diagnozę na ;
    mitomanię symulowaną z elementami natręctwa w zakresie zawracania d. w
    internecie.W obydwu przypadkach - podpis pod oświadczeniem w zakresie
    spełniania warunków do otrzymania dotacji - będzie miał taką samą wartość
    dowodową.

    Życzę powodzenia - Kriss

  • 33. Data: 2008-01-13 10:53:02
    Od: e...@o...pl

      Jeśli był już nakaz zapłaty i sprawa jest prawomocnie zakończona, to
    > odkręcenie tej sprawy jest tak samo trudne po 7 latach, jak po miesiącu.
    >  Warunkiem koniecznym w ogóle jakiejkolwiek możliwości odkręcenia
    > byłoby najlepiej nieprawidłowe dostarczenie nakazu (np. na zły adres itp.)
    >
    >   Sens starania się oczywiście jest, skoro dług stwierdzony nakazem
    > faktycznie nie istnieje.
    jest jeszcze jeden fakt - w okresie w którym najprawdopodobniej toczyła się
    sprawa nie mieszkałam i niebyłam zameldowana w miejscu w którym znowu mieszkam
    i jestem zameldowana (i który potenmcjalnieznał ktos kto przypuszczam podał sie
    za mnei o ile sprawa sądowa istotnie miała miejsce.Ale tak czy inaczej gdyby
    cos sie działo i przychodziło do mnei wiedziałabym o tym.Gdyby sie okazało ze
    taka sprawa sadowa miała miejsce (jesli dotrę do odpowiedniego sadu) to czy
    mozna jakos na ten fakt sie powoływać?

  • 34. Data: 2008-01-13 11:00:13
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    e...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > taka sprawa sadowa miała miejsce (jesli dotrę do odpowiedniego sadu) to czy

    Można. Musiałabyś wykazać, że nie mieszkałaś pod adresem, na który
    został wysłany nakaz zapłaty. Brak meldunku - w tamtym okresie - ułatwi
    tę procedurę.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 35. Data: 2008-01-13 11:29:26
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > internecie.W obydwu przypadkach - podpis pod oświadczeniem w zakresie
    > spełniania warunków do otrzymania dotacji - będzie miał taką samą wartość
    no dobra ;), jeden fakt usprawiedliwia jednak moje obawy- nie mieszkałam przez
    jakis okres czasu pod adresem mojego zameldowana a pozniej sie tez
    wymeldowałam, wiec 100 procentowej pewnosci ze nic nie docierało nie moge
    miec.Najprawdopodobniej zostałabym poinformowane gdyby cos docierało ale mogło
    cos zostac przeoczone.

  • 36. Data: 2008-01-13 12:13:08
    Od: e...@o...pl

    > WIELKIE CIACH
    >
    > dziewczyno
    > piszesz coś o legitymacji studenckiej, a więc domniemywam że masz wyższe
    > wykształcenie.
    > a zachowujesz się jak przedszkolak. daj sobie spokój , przestań się tym
    > zajmować bo sobie napytasz biedy na własne życzenie.

    nie wiem czy przedszkolak zbiera informacje i opinie od osób, które maja
    większe pojęcie o temacie niz on sam.Nie znam się na kwestiach prawnych oraz
    zbytnio mni one nie interesują, nie chcę przewalac teraz całego neta zeby
    dowiedziec sie czegos tylko staram sie sobie skrócic ta drogę.
    To było 7 lat temu (!)- sama sprawa -a nie wiem kiedy sam fakt przejazdu bez
    biletu -wiele sie zdarzyło -zakładam tez ze taki "drobny fakt"mogł mi uciec z
    pamieci pomimo iz stosowałam zasade iz do pociągów bez biletu nie wsiadam bo to
    za duza kara.
    Dlatego zbieram te informacje tutaj.I na razie zbieram i zadnych działan nie
    podejmuję.

  • 37. Data: 2008-01-13 16:04:19
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > miec.Najprawdopodobniej zostałabym poinformowane gdyby cos docierało ale

    Zamiast się tłumaczyć przeczytaj dokładnie ;
    Post na który odpowiadasz w zakresie dotyczacym faktów mozliwych do
    stwierdzenia na podstawie dokumentu zawiadomienia Ci doręczonego , sygnatury
    jaką ci podano (firmy windykacyjne najczęściej podają nr sprawy jaki same
    nadają wszczynajac windykację a nie sygnaturę sądowego nakazu zapłaty ).

    podejrzenie co do tego ,że czytasz niestarannie wynika z braku merytorycznej
    odpowiedzi na wszystkie pytania , w tym ;
    cyt. "
    Treść pisma - starannie, kompletnie , w całości i ze zrozumieniem przeczytana
    może być albo wskazówką dalszych działań albo potwierdzeniem dla zachowania
    bierności.
    Więc jesli oczekujesz pomocy - weż się do roboty albo * patrz ; zalecenia
    medyczne , wariant drugi mojego poprzedniego postu.

    Pzdr.Kriss