    From: e...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia a informacja o wznowieniu windykacji
    Date: 13 Jan 2008 13:13:08 +0100

    > WIELKIE CIACH
    >
    > dziewczyno
    > piszesz coś o legitymacji studenckiej, a więc domniemywam że masz wyższe
    > wykształcenie.
    > a zachowujesz się jak przedszkolak. daj sobie spokój , przestań się tym
    > zajmować bo sobie napytasz biedy na własne życzenie.

    nie wiem czy przedszkolak zbiera informacje i opinie od osób, które maja
    większe pojęcie o temacie niz on sam.Nie znam się na kwestiach prawnych oraz
    zbytnio mni one nie interesują, nie chcę przewalac teraz całego neta zeby
    dowiedziec sie czegos tylko staram sie sobie skrócic ta drogę.
    To było 7 lat temu (!)- sama sprawa -a nie wiem kiedy sam fakt przejazdu bez
    biletu -wiele sie zdarzyło -zakładam tez ze taki "drobny fakt"mogł mi uciec z
    pamieci pomimo iz stosowałam zasade iz do pociągów bez biletu nie wsiadam bo to
    za duza kara.
    Dlatego zbieram te informacje tutaj.I na razie zbieram i zadnych działan nie
    podejmuję.