  • 1. Data: 2004-10-12 16:27:08
    Temat: Interesujacy wyrok NSA- trzesienie ziemi??
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    47.html

  • 2. Data: 2004-10-12 16:32:42
    Temat: Re: Interesujacy wyrok NSA- trzesienie ziemi??
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    lilianna wrote:

    47.html

    cóż, chciałbym przeczytać uzasadnienie...

    KG

  • 3. Data: 2004-10-12 16:36:28
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik lilianna napisał(a) w wiadomości news:416c05dc$1@news.home.net.pl:
    47.html

    Absurdalny wyrok NSA

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-10-12 16:51:57
    Od: "rafik" <a...@p...onet.pl>

    47.html

    mam nadzieje ,że nie przyjdzie komuś dogłowy rozszerzać to na np. osoby
    fizyczne prowadzące działalność gospodarcza a tym bardziej jakieś spółki prawa
    handlowego..W polsce wszystkiego można się spodziewać:)))

    pozdroofka

  • 5. Data: 2004-10-12 17:02:23
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 18:36:28 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik lilianna napisał(a) w wiadomości
    47.html

    > Absurdalny wyrok NSA

    a bo to pierwszy?

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-12 17:03:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-12 18:36, Johnson rzecze:
    > Absurdalny wyrok NSA

    Zależy jak w rzeczywistości brzmi uzasadnienie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 7. Data: 2004-10-12 18:10:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,23364
    47.html
    > a bo to pierwszy?

    Odnoszę wrażenie, że w "dzisiejszych czasach" jednak taki wyrok może
    "dupnąć" nie tych co zamierzano dupnąć ;)

    No bo banki np będą dla kredytobiorców (czytaj ludzi, którym nie
    starcza do pierwszego) twierdzą nie do zdobycia ;)
    A miało być tak pięknie ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 8. Data: 2004-10-12 18:15:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > No bo banki np będą dla kredytobiorców (czytaj ludzi, którym nie starcza
    > do pierwszego) twierdzą nie do zdobycia ;)

    Akurat banków będzie to dotyczyć w najmniejszym stopniu.

    KG

  • 9. Data: 2004-10-12 19:27:41
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    > Dnia 2004-10-12 18:36, Johnson rzecze:

    Tak czy inaczej jestem bardzo ciekawa jak to sie dalej potoczy...
    No i oczywiscie hm...jak zareaguja ci najbardziej zainteresowani... :)

    lilianna

  • 10. Data: 2004-10-12 19:34:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Są co najmniej dwa sposoby wykonania tego zgodnie z prawem, nie naruszające
    tego obostrzenia wynikającego zresztą wprost z ustawy. Więc nie widzę
    jakiegoś większego zamieszania. Po prostu troszkę się to unormuje i tyle.

    Podpowiem, że problem jest wynikiem działania na pograniczu prawa przez
    większość firm windykacyjnych i można to obejść, jak zaczną działać zgodnie
    z prawem.