  • 1. Data: 2004-10-12 14:46:07
    Temat: mataczenie sądu
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    komu i w jakiej formie zgłosić udokumentowany na piśmie przypadek
    manipulowania faktami zawartymi w aktach sprawy przez pracownika
    sekretariatu sądu za wiedzą sędzięgo-przewodniczącego wydziału (dot. sądu
    rejonowego) w taki sposób, by osłabić ich moc dowodową w przygotowywanym
    postępowaniu skargowym na przewlekłość postępowania?

  • 2. Data: 2004-10-12 19:26:15
    Temat: Re: mataczenie sądu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lammed" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Organowi, który będzie tę przewlekłość badał. Innego pomysłu nie mam. No,
    chyba, że fałszują akta, bo to już przestępstwo.

  • 3. Data: 2004-10-12 19:44:30
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 16:46:07 +0200, lammed <l...@p...onet.pl>
    napisał:

    > komu i w jakiej formie zg?osiae udokumentowany na pi?mie przypadek
    > manipulowania faktami zawartymi w aktach sprawy przez pracownika
    > sekretariatu s?du za wiedz? s?dzi?go-przewodnicz?cego wydzia?u (dot. s?du
    > rejonowego) w taki sposób, by os?abiae ich moc dowodow? w przygotowywanym
    > post?powaniu skargowym na przewlek?o?ae post?powania?

    Prezesowi sądu na piśmie.

    A można wiedzieć na czym owo "manipulowanie faktami" miałoby polegać?

    --
    Falkenstein