  • 11. Data: 2004-10-13 07:36:36
    Temat: Re: Interesujacy wyrok NSA- trzesienie ziemi??
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik lilianna napisał:

    > Tak czy inaczej jestem bardzo ciekawa jak to sie dalej potoczy...
    > No i oczywiscie hm...jak zareaguja ci najbardziej zainteresowani... :)

    Może warto by się zastanowić właśnie nad tym, kto jest najbardziej
    zainteresowany ?

    Wierzyciele, Firmy skupujące długi? Dłużnicy ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-10-13 08:44:20
    Od: "Renata Kopiec - Najder" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rafik" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2bcd.0000028a.416c0bac@newsgate.onet.pl...
    > mam nadzieje ,że nie przyjdzie komuś dogłowy rozszerzać to na np.
    osoby
    > fizyczne prowadzące działalność gospodarcza a tym bardziej jakieś
    spółki

    Ufff... No wlasnie mialam o to tu spytac, bo wczorajsza informacja
    wywolala niemaly zamet w mojej glowie. Ok. 50% dluznikow mojej firmy
    to osoby fizyczne prowadzace DG a drugie tyle to osoby prywatne,
    ktorych sprawy oddalismy do windykacji. Czyli jesli chodzi o osoby
    prowadzace DG nic sie nie zmienia, a jesli chodzi o tych
    nieprowadzacych DG zwindykowanych i windykowanych to czego sie moge
    spodziewac z ich strony? Klopotow z GIODO? Wrrrrrrrrrr... :/

    Renia.

  • 13. Data: 2004-10-13 09:58:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004, Renata Kopiec - Najder wrote:

    >+ Użytkownik "rafik" <a...@p...onet.pl> napisał
    [...]
> [...]
    >+ Ufff... No wlasnie mialam o to tu spytac, bo wczorajsza informacja
    >+ wywolala niemaly zamet w mojej glowie. Ok. 50% dluznikow mojej firmy

    No, ci to mają pech ;)
    Prowadzenie DG wiąże się z ujawieniem i publikacją danych (albo
    w EDG albo w KRS) a dane z ustawy publicznie ujawniane chronione
    nie :)

    >+ a drugie tyle to osoby prywatne,

    A to problem...
    Przyznam że ja sam mam wątpliwości co do "zasadności".

    >+ nieprowadzacych DG zwindykowanych i windykowanych to czego sie moge
    >+ spodziewac z ich strony? Klopotow z GIODO? Wrrrrrrrrrr... :/

    pozdrowienia, Gotfryd