    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Date: Thu, 15 Jan 2004 08:45:10 +0100

    Użytkownik "Flashi" napisał:

    | Tylko ze z tego to kazdy prawnik IDEE wybroni ...

    Może jakieś argumenty? Argument "bo Idea jest duża i ma dobrych prawników"
    wcale do mnie nie przemówi, podaj jakieś konkrety. Chyba, że jesteś
    najzwyklejszym trolem i odnosisz satysfakcję z wprowadzania zamieszania na
    grupach dyskusyjnych, wtedy czyń to dalej, jestem tolerancyjny.

    | Przeciez to nie byl
    | pierwszy raz jak gosc doladowywal konto (bo niby skad te 60cos zloty)

    To który raz telefon był doładowany nie ma nic do rzeczy.
    A jeśli z jakiś innych przyczyn Cię to interesuje, to faktycznie telefon
    doładowywałem po raz pierwszy, a dotychczasowy stan konta otrzymałem po
    wcześniejszym użytkowniku telefonu.

    | mimo wszysto mimo tego wprowadzania w blad przez *111 komunikat jest
    logiczny...
    | Aktualizuja licznik dni do konca co 24 godziny. Wiec slownie to wyglada
    jak
    | wyglada ...

    Komunikat nie jest logiczny. "Za dzień" to za dzień a nie "dziś" - jeśli nie
    rozumiesz różnicy, zajrzyj do słownika języka polskiego albo zapytaj swojej
    pani od polskiego.

    | Jesli nie jest pewien to powinien sprawdzic w innym zrodle (tak
    | jak zrobiles Ty) i nie mialby problemow bo podaloby mu date konca waznosci
    | konta...

    Skoro jedno źródło podaje dokładną inforemację "za dzień" to nie widzę
    powodów, by tę informację jeszcze gdziekolwiek weryfikować, "za dzień" to
    określenie jednoznaczne. Ponadto sms który przychodzi po wykonanej rozmowie
    wcale nie podaje żadnej daty końca ważności konta.

    | Jednak wszystko jest opisane w regulaminach

    Jak możesz to podaj konkretny punkt, bo ja jakoś tego nie widzę.
    Chyba że w swoich radach opierasz się na swojej mądrości życiowej a nie na
    istniejącej rzeczywistości.

    | i oni tylko czatuja na tych "oszczednych"

    Nikt im nie odmawia kierowania się chęcią osiągnięcia zysku, nie wiem czy
    wiesz, ale po to właśnie Idea istnieje żeby osiągać zyski.
    Z drugiej strony nie wierzę, żeby strategia Idei opierała się na "czatowaniu
    na oszczędnych" - takie wnioski może wyciagać tylko dziecko nie mające
    pojęcia o świecie.

    | co im jeden dzien jest wielka oszczednoscia...

    Nie Tobie to oceniać, w każdym razie racjonalne działanie polega na tym, by
    nie ponosić kosztów tam gdzie ich nie potrzeba.

    | Kiedy w koncu ludzie zrozumieja ze komorka to
    | jest wydatek i jesli chce sie ja miec trzeba jednak za nia placic a
    liczenie
    | co do grosza tylko sie msci :( bo taki juz kraj mamy...

    Stwierdzenie bez sensu. Skoro posiadam telefon komórkowy, nie wynika z tego
    że muszę korzystać z niego więcej niż wynika to z moich potrzeb.
    A że potrzeby rozmawiania przez komórkę mam niewielkie (wolę rozmawiać
    dłużej przez telefon stacjonarny, powiem więcej: dowoli bo w ramach
    abonamentu mogę to robić za darmo) to i z kmórki rzadko korzystam.
    Tyle, że te wszystkie Twoje filozofie i dygresje na które odpowiadam mają
    się nijak do całej sprawy z nierzetelnym systemem w Idea POP.

    Pozdr.,