  • Data: 2004-01-15 10:18:29
    Temat: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu5gdh$3o1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Może jakieś argumenty? Argument "bo Idea jest duża i ma dobrych prawników"
    > wcale do mnie nie przemówi, podaj jakieś konkrety. Chyba, że jesteś
    > najzwyklejszym trolem i odnosisz satysfakcję z wprowadzania zamieszania na
    > grupach dyskusyjnych, wtedy czyń to dalej, jestem tolerancyjny.

    konkrety nastepujace. Nie pierwszy raz doladowywales konto wiec uzywajac
    czegos powinienes wiedziec co uzywales ... Uzytkowanie POPa wiaze sie z
    niejako podpisaniem umowy a raczej zapoznania sie z regulaminem ...
    Niezmajomosc prawa/regulaminu/umowy szkodzi ale napewno nie moze byc powodem
    dla ktorego mialbys wygrac sprawe w sadzie...

    > To który raz telefon był doładowany nie ma nic do rzeczy.
    > A jeśli z jakiś innych przyczyn Cię to interesuje, to faktycznie telefon
    > doładowywałem po raz pierwszy, a dotychczasowy stan konta otrzymałem po
    > wcześniejszym użytkowniku telefonu.

    i tym sie mozesz posilkowac jednak nieznajomosc regulaminu nie moze byc
    powodem do roszczenia

    > Komunikat nie jest logiczny. "Za dzień" to za dzień a nie "dziś" - jeśli
    > nie rozumiesz różnicy, zajrzyj do słownika języka polskiego albo zapytaj
    > swojej pani od polskiego.

    no coz ... w innym watku chyba na innej grupie zrozumiales i potwierdziles
    (chyba nie jestem teraz taki pewien tego czy to napewno byles Ty) ze wiesz o
    tym ze licznik dnia zmniejsza sie o godzinie 0:00 kazdego dnia ... logika
    wykazuje pewna kontynuacje tej sprawy ... wiec jesli w jeden dzien miales za
    dwa dni sie konczy, a w nastepny za dzien sie konczy to chyba skapowac
    powinienes o co chodzi ? ale moze sie myle ... jesli mi ktos mowi ze za
    dzien sie cos skonczy to znajac realia i wiedzac ze licznik zmniejsza sie o
    0:00 wiem ze musze doladowac konto wlasnie w tym dniu kiedy mi pisze ze za
    dzien mi sie skonczy ... (moze zle to pisze ale dla mnie to jest caly czas
    logiczne i proste ... zazwyczaj sprawdzam wszystko co ma zwiazek z kasa na 2
    rozne sposoby, szczegolnie w US i GSM :D

    > Skoro jedno źródło podaje dokładną inforemację "za dzień" to nie widzę
    > powodów, by tę informację jeszcze gdziekolwiek weryfikować, "za dzień" to
    > określenie jednoznaczne. Ponadto sms który przychodzi po wykonanej
    > rozmowie wcale nie podaje żadnej daty końca ważności konta.

    przyznam sie ze nie uzywam POPa bezposrednio ... ale moja Pani bez problemu
    potrafi przypilnowac sobie daty doladowania ... albo sprawdzajac kodem
    *123*# albo dzwoniac na *111 i jakos niema zupelnie problemow ...

    > Jak możesz to podaj konkretny punkt, bo ja jakoś tego nie widzę.
    > Chyba że w swoich radach opierasz się na swojej mądrości życiowej a nie na
    > istniejącej rzeczywistości.

    Opisany jest sposob doladowania oraz przepadania srodkow z konta w przypadku
    nieaktywnych wyjsciowych polaczen...

    > Nikt im nie odmawia kierowania się chęcią osiągnięcia zysku, nie wiem czy
    > wiesz, ale po to właśnie Idea istnieje żeby osiągać zyski.

    no widzisz dobrze myslisz

    > Z drugiej strony nie wierzę, żeby strategia Idei opierała się na
    > "czatowaniu na oszczędnych" - takie wnioski może wyciagać tylko dziecko
    > nie mające pojęcia o świecie.

    to napewno nie jest jedyny sposob ich czatowania na oszczednych... podobnie
    sprawa ma sie z wylaczaniem telefonu zamiast w ostatnia godzine ostatniego
    dnia zaplaconego abonamentu (w zwiazku z czym gubia sie minuty abonamentowe)
    czy z wyrownaniami za przechodzenie z jednego abo na drugi (podwojnie
    naliczaja koszt mBoxa czy innych oplat specjalnych) jakos zawsze kiedy to
    robilem to pojawialy sie dziwne oplaty podwojone za mBoxa czy Czas dla
    Ciebie ...

    > Nie Tobie to oceniać, w każdym razie racjonalne działanie polega na tym,
    > by nie ponosić kosztów tam gdzie ich nie potrzeba.

    nie chodzilo mi o ocenianie ... tylko o sens jedno dniowego "oszczedzania"
    ktore wiaze sie z "ryzykiem"

    > Stwierdzenie bez sensu. Skoro posiadam telefon komórkowy, nie wynika z
    > tego że muszę korzystać z niego więcej niż wynika to z moich potrzeb.

    Slusznie prawisz ... zagalopowalem sie

    > A że potrzeby rozmawiania przez komórkę mam niewielkie (wolę rozmawiać
    > dłużej przez telefon stacjonarny, powiem więcej: dowoli bo w ramach
    > abonamentu mogę to robić za darmo) to i z kmórki rzadko korzystam.

    w takim razie uwazam ze aktualnie najlepszy jest IDEA MIX kasa nigdy nie
    przepada a najnizsze abo do 19,99 (ttoche wiecej jak POP ale kasy nie
    stracisz)

    > Tyle, że te wszystkie Twoje filozofie i dygresje na które odpowiadam mają
    > się nijak do całej sprawy z nierzetelnym systemem w Idea POP.

    Nie jest on nierzetelny tylko tak ustawiony jak ustawiony. Poniosles strate
    w zwiazku z brakiem wiedzy na temat jak dziala ... wiedzy ktora mogles
    uzyskac jednak dopiero po fakcie starales sie to zrobic... taka nauka
    najbardziej boli...

    Mozesz sprobowac reklamacji w sposob ze nie wiesz co sie stalo miales jeden
    dzien jeszcze do konca ladowania wg tego co mowil automat w *111 jednak kasa
    znikla z konta ... nic nie mow o tym ze slyszales ze masz 0 dni na
    wykonywanie polaczen...