  • Data: 2004-01-15 07:14:18
    Temat: Re: Idea POP i doładowanie konta
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bobek" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bu4ijr$1af$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > BTW. nie rozumiem waszej mentalnosci koles stracil kase przez piepszona
    > korporacje, wiadomo ze w polsce gowno osiagnie na drodze sadowej i zamiast
    > go wspieras to pieprzycie ze to jego wina. Zostal wprowadzony w blad a na
    > to jest artykuł (musial bym troche poszukac, ale nie mam czasu)

    Tylko ze z tego to kazdy prawnik IDEE wybroni ... Przeciez to nie byl
    pierwszy raz jak gosc doladowywal konto (bo niby skad te 60cos zloty) mimo
    wszysto mimo tego wprowadzania w blad przez *111 komunikat jest logiczny...
    Aktualizuja licznik dni do konca co 24 godziny. Wiec slownie to wyglada jak
    wyglada ... Jesli nie jest pewien to powinien sprawdzic w innym zrodle (tak
    jak zrobiles Ty) i nie mialby problemow bo podaloby mu date konca waznosci
    konta... To ze po przejsciu na nowa platforme pewne rzeczy sie zmienily to
    wina IDEI tego ukryc nie bedzie mogla ... Jednak wszystko jest opisane w
    regulaminach i oni tylko czatuja na tych "oszczednych" co im jeden dzien
    jest wielka oszczednoscia... Kiedy w koncu ludzie zrozumieja ze komorka to
    jest wydatek i jesli chce sie ja miec trzeba jednak za nia placic a liczenie
    co do grosza tylko sie msci :( bo taki juz kraj mamy...