  • 1. Data: 2004-05-19 20:14:43
    Temat: ILE PAPIEROSOW?
    Od: "fk" <e...@p...onet.pl>

    czesc
    Mam takie pytanko: czy ktos moglby mi udzielic rzetelnej informacji na temat
    ile kartonow fajek mozna przewiezc przez granice na glowe wedlug nowych
    przepisow? i jakie sa kary za przekroczenie limitu?

    z gory thx
    pozdr
    Ewa

  • 2. Data: 2004-05-19 23:25:29
    Temat: Re: ILE PAPIEROSOW?
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    Użytkownik "fk" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ile kartonow fajek mozna przewiezc przez granice na glowe wedlug nowych
    > przepisow? i jakie sa kary za przekroczenie limitu?

    Z tego co podaje TV - 800 szt. czyli 4 kartony.

  • 3. Data: 2004-05-20 06:18:08
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "DaMoN" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co podaje TV - 800 szt. czyli 4 kartony.

    I tak wyglada "Europa bez granic", bez kontroli
    celnych - jak to obiecywali dawno temu (rok temu)
    euro-nawiedzeni.

    Ale fajnie ze z miasta do miasta w ramach danego
    kraju (jeszcze) mozna wozic co sie chce.

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-05-20 07:29:33
    Od: "vicious sunbabe" <d...@w...pl>

    Użytkownik fk <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
    > ile kartonow fajek mozna przewiezc przez granice na glowe wedlug nowych
    > przepisow? i jakie sa kary za przekroczenie limitu?

    tak naprawdę to zależy do jakiego kraju chcesz je wwieźć, Grecja ma inne
    limity od Brytfanni, Brytfannia ma inne dla nowej, starej i spoza
    Europy...no chyba, że chodzi o naszą granicę :).
    karą jest zostawienie nadwyżki celnikom albo zapłata podatku :/.

  • 5. Data: 2004-05-20 09:40:21
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    WOJSAL wrote:

    > Ale fajnie ze z miasta do miasta w ramach danego
    > kraju (jeszcze) mozna wozic co sie chce.

    w USA nie mozna :D

  • 6. Data: 2004-05-20 10:18:05
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

    > w USA nie mozna :D

    Z miasta do miasta?!
    Myslalem ze tak bylo tylko w sp. Zwiazku Radzieckim.

    WOJSAL

  • 7. Data: 2004-05-20 10:40:19
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    WOJSAL wrote:

    > Uzytkownik "glokers" <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:c8hue1$6te$1@news.onet.pl...

    > Z miasta do miasta?!
    > Myslalem ze tak bylo tylko w sp. Zwiazku Radzieckim.

    do nowego jorku jak sie jedzie i ma sie wiecej niz dwa kartony fajek
    traktowany sie jest jak przestepca z czasow prohibicji, to chore panstwo,
    seryjnie.

  • 8. Data: 2004-05-20 11:02:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > do nowego jorku jak sie jedzie i ma sie wiecej niz dwa kartony fajek
    > traktowany sie jest jak przestepca z czasow prohibicji, to chore panstwo,
    > seryjnie.

    Wiem, ze USA glupieje. Ale daleko im jeszcze do
    Europy unijnej.

    WOJSAL

  • 9. Data: 2004-05-20 21:15:30
    Od: e...@p...onet.pl

    > tak naprawdę to zależy do jakiego kraju chcesz je wwieźć

    chodzi o wjazd do Niemiec i ile kartonow na glowe mozna miec ze soba i jakie
    kary?

    pozdr
    fk

  • 10. Data: 2004-05-21 07:39:15