  • 1. Data: 2004-05-19 18:56:38
    Temat: Sprawa rozwodowa i niestawienie sie w sądzie
    Od: "Tadeusz Niemyski" <n...@o...pl>

    Nie odebralem zawiadomienia o sprawie rozwodowej i nie wiem kiedy ma sie
    odbyc.Czy i co sad moze orzec pod nieobecność strony? Pozew złożyła Szanowna
    małżonka.Czy brak mojej osoby moze być odebrany negatywnie? Właściwie to jest
    mi wszystko jedno co orzekną.I tak nie ma czego dzielić,chyba ze długi.
    Czy w sprawie rozwodowej warto mieć pełnomocnika czy nie?

    pozdrawiam tadeusz

  • 2. Data: 2004-05-20 12:58:30
    Temat: Odp: Sprawa rozwodowa i niestawienie sie w sądzie
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Nie odbieranie zawiadomień to głupota, na przyszłość odbieraj.

    A teraz zadzwoń do sądu i spytaj o termin, podadzą Ci.

    Jeśli wszystko Ci zwisa, to nigdzie nie chodź. Zostaniesz odebrany jako
    człowiek, któremu wszystko zwisa.

    brett