  • 1. Data: 2005-12-08 07:31:06
    Temat: I ZNOWU EKSMISJA
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Witam :-)

    Ostatnio ten temat byl pare razy poruszany i mi w zwiazku z tym tez przyszlo cos
    zwiazanego z eksmisja do glowy.

    Taka oto sytuacja, jak tysiace innych zreszta:

    Lokatorzy najmowali mieszkanie od 2001 roku. Nieregularnie placa czynsz (przy
    jednopmiesiecznej naleznosci ok.700 zl + 300 zl za wode i CO po 2 latach mieli
    juz prawie 23 tys zaleglosci). Dostaja kolejne wezwania do zaplaty, wreszcie
    wypowiedzenie umowy, potem - pozew i wreszcie wyrok eksmisyjny (2003 r.).
    Niestety - z uprawnieniem do lokalu socjalnego. Klauzula wykonalnosci - krotko
    po wyroku, jeszcze w koncu 2003 r.

    No i te4raz: oczywiscie miasto NIE MA LOKALI (czy to w ogole kogos dziwi?...). I
    z moich obliczen wynika, ze jeszcze co najmniej przez 2 lata miec nie bedzie.
    Lokatorzy dalej mieszkaja, dalej nie placa (wplacaja jakies symboliczne 50 zl
    miesiecznie uniemozliwiajac ruszenie ich w postepowaniu karnym)... Czynsz to pol
    biedy - wlasciciel nie ma zysku ale nie musi w tej mierze dokladac. natomiast
    musi z wlasnej kieszeni placic za zuzywana przez nich wode i CO.

    Czy istnieje JAKIKOLWIEK sposob rozwiazania tego problemu? Oczywiscie poza
    czekaniem do usr....nej smierci na lokal socjalny.

    Bede wdzieczna za sugestie

  • 2. Data: 2005-12-08 12:06:43
    Temat: Re: I ZNOWU EKSMISJA
    Od: "mandragoris" <m...@t...pl>

    Zakręcić wodę i kaloryfery ;)

    zawsze to jakaś oszczędność... ;)

  • 3. Data: 2005-12-08 13:29:01
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    wit

    to kurna wcale nie jest smieszne
    w kraju gdzie panstwo sciga obywatela za 1 zl

    alojzy

  • 4. Data: 2005-12-09 16:43:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    T napisał(a):
    > No i te4raz: oczywiscie miasto NIE MA LOKALI (czy to w ogole kogos dziwi?...). I
    > z moich obliczen wynika, ze jeszcze co najmniej przez 2 lata miec nie bedzie.

    to niech zapłaci odszkodowanie

    KG

  • 5. Data: 2005-12-11 14:44:55
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > to niech zapłaci odszkodowanie

    Niestety - tedy nic sie zdzialac nie dalo. Zreszta - umowmy sie - odszkodowanie,
    ktore oni ewentualnie czasem przyznaja jest niewspolmierne do strat, jakie
    powoduja.... ech...

  • 6. Data: 2005-12-11 14:47:22
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Zakręcić wodę i kaloryfery ;)
    >
    > zawsze to jakaś oszczędność... ;)
    To nie takie proste - gdyby bylo, zapewniam, ze wlasciciel juz dawno by to
    zrobil. Skonczylo sie swego czasu (jeszcze przed wyrokiem eksmisyjnym) tylkio
    grozbami, ze to zrobi. Byly goloslowne, gdyz nie istnieje mozliwosc odlaczenia
    tylko jednego mieszkania od wody i CO (nie pytajcie dlaczego-ja tego zupelnie
    nie rozumiem, ale tak mnie poinformowano: ze zakrecenie wody i CO mozliwe jest
    tylko przez zawor glowny - czyli dotyczyloby to calego budynku.jakkolwiek).

    Pozdr

  • 7. Data: 2005-12-11 15:06:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    T napisał(a):
    > Niestety - tedy nic sie zdzialac nie dalo.

    Dlaczego nie? Czynsz aż tak wysoki?

    KG