  • 1. Data: 2004-12-10 12:47:31
    Temat: Hipoteka - zabezpieczenie roszczen
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam roszczenia dotyczące własności części nieruchomości. Sprawa
    dotycząca roszczeń jest w toku. Właściciel (jako jedyny uwidoczniony w
    księdze wieczystej) obciążył hipotekę tej nieruchomości w związku z
    zaciągniętym kredytem. Jakie działania mogę podjąć, by uniemożliwić lub
    utrudnić przejęcie nieruchomości przez bank?
    Będę wdzięczny za wyjaśnienia.
    Pozdrawiam,
    Fonon

  • 2. Data: 2004-12-10 15:51:35
    Temat: Re: Hipoteka - zabezpieczenie roszczen
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 13:47:31 +0100, Piotr Fonon naskrobał(a):

    Wniosek o zabezpieczenie powództwa.

    btw: hipoteke i tak i tak ktoś spłaci.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-10 21:21:06
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Sebol wrote:
    > Wniosek o zabezpieczenie powództwa.
    A co jeszcze? Jakieś wpisy do księgi wieczystej, zastrzeżenia, informacje?

    > btw: hipoteke i tak i tak ktoś spłaci.
    Wolałbym, żebym to nie był ja :|
    Fonon

  • 4. Data: 2004-12-10 23:39:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 22:21:06 +0100, Fonon naskrobał(a):

    > A co jeszcze? Jakieś wpisy do księgi wieczystej, zastrzeżenia, informacje?

    Jeżeli ma to być sensownie napisane sugeruje odżałować na poradę prawną.
    Tutaj będzie kłopot że hipoteka jest ograniczonym prawem rzeczowym ściśle
    połączonym z nieruchomością a nie osobą dłużnika.

    > Wolałbym, żebym to nie był ja :|

    jest to zrozumiałe.

  • 5. Data: 2004-12-10 23:43:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    > A co jeszcze? Jakieś wpisy do księgi wieczystej, zastrzeżenia, informacje?

    do księgi nic nie wpiszesz - nie jesteś właścicielem.