    From: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: HURRA - koniec pornografii w internecie!
    Date: Fri, 15 Mar 2013 19:09:32 +0100

    On 15.03.2013 18:30, Habeck Colibretto wrote:
    > Standard to dać dziecku komputer i niech robi co chce, bo
    > wtedy rodzic ma czas dla siebie.

    Wiec widac kto ma pilnowac pornoggrafi - rodzice dzieci, ktorzy im daja
    komputer.

    > Powiedz to wszystkim głupim rodzicom.

    UStawą powiedziec ;)

    > Kafejki? Kto z tego korzysta, żeby oglądać porno?

    Nie wiem, ale i am the law ;) Kombinuje gdzie kto korzysta i daje na
    tacy rozwiazanie.

    > Wystarczy kupić drugą kartę. Albo nawet załatwić sobie aero.

    Karte rejestruje kupujacy. Wiec jak nie ma dowodu dostanie takte
    "dziecieca".

    Zeby sobie zalatwic Aero tez trza byc doroslym...

    > To nie załatwia sprawy dostępu w domu do sieci. Kupi starszy kolega,
    > któremu się odpali kilka zł więcej.

    Alee to jak z alkoholem i fajkami - kupic moze starszy kolega i? :>

    > Nie widzę możliwości egzekwowania.

    Identycznie jak z fajkami i alko.

    > Nie widzę możliwości egzekwowania. Dzisiaj też rodzice za to odpowiadają a
    > młodzież ma do tego pełen dostęp.

    No i?

    To nie moje dzieci. Nie widze powodu, zeby z powodu innych rodzicow i
    ich dzieci zabroniono mi ogladac pornosy w sieci.

    > Akurat mi by to nie przeszkadzało.

    Mnie przeszkadza. Ze wzgledu na to, ze mam prawo miec dostep. KAzda
    proba cenzury jest dla mnie zla.

    > Ale poszedłbym na to, żeby każdy kto podpisuje umowę z providerem
    > podpisywał np. chęć blokowania stron porno od strony providera. Normalny
    > rodzic albo podpisze, albo zadba, żeby w domu do porno miał tylko on a nie
    > dzieci. Może taka klauzula by uświadomiła rodzicom zagrożenia.

    Dokaldnie.

    > Nie kłóćmy się o gołe cycki i erotykę. Kłóćmy się o bezproblemowy dostęp do
    > twardej pornografii. Niby definicji nie ma, a każdy wie o co chodzi.

    No wlasnie - ja nie wiem, taka swinia jestem, ze jak nie mam definicji
    to nie wiem od ktorego momentu cipa to twarda pornografia a do ktorego
    miekka pornografia lub erotyka i akt.

    zen.aspx