eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - ważna czy nieważna? › Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
  • Data: 2007-10-12 08:18:32
    Temat: Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2007-10-12 10:06 użytkownik Liwiusz napisał :
    > Mikołaj Menke pisze:
    >
    >> Witam.
    >> Wysłałem zepsute urządzenie na gwarancji dwa dni przed jej końcem (taka
    >> data jest na stemplu pocztowym), czy jeśli sklep otrzymał przesyłkę po
    >> upływie gwarancji to jest ona ważna czy nie?
    >
    > To zależy jakie są warunki gwarancji.
    >
    > Ponieważ na przykład:
    > 1. Gwarancja może obejmować usterki powstałe w ciągu 12 miesięcy, a
    > termin ich zgłoszenia do serwisu może wynosić 2 tygodnie, wtedy
    > gwarancja obowiązuje
    >
    > 2. Gwarancja może obejmować usterki zgłoszone do serwisu w ciągu 12
    > miesięcy, wtedy liczy się termin dostarczenia (a nie nadania) sprzętu
    >
    > 3. I tak dalej. Generalnie warunki gwarancji określa wyłącznie gwarant.

    W gwarancji jest napisane tylko tyle, że producent "guarantees to the
    original consumer / purchaser of this product that the product will be
    free from defects in material or workmanship for TWO years from the date
    of purchase." I co z tym fantem? I żeby nie było - produkt kupiony w
    Polsce z międzynarodową gwarancją, ważną również na terenie naszego kraju.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1