  • Data: 2007-10-12 17:20:44
    Temat: Re: Gwarancja - ważna czy nieważna?
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-10-12 10:47 użytkownik Habeck Colibretto napisał :
    > Dnia 12.10.2007, o godzinie 10.27.44, na pl.soc.prawo, Mikołaj Menke
    > napisał(a):
    >
    > <ciach i tnij cytaty>

    > Nie licz, że zdążą Ci odpowiedzieć w ciągu 2 dni. Mi odpowiedzieli po ok.
    > miesiącu kiedy już zupełnie zapomniałem, że do nich pisałem. Grunt, że w
    > ogóle. :)

    Pudło! :-P Odpowiedzieli w nieco ponad 6 godzin! :-D Otóż wg FK
    faktycznie sprzedawca może w takiej sytuacji uznać gwarancję za
    nieważną, ale za to mogę spokojnie skorzystać z niezgodności z umową, co
    zresztą już uczyniłem (na razie czekam na reakcję sprzedawcy, strzelam w
    ciemno, że będzie kombinował jak koń pod górę).

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`